جشنواره سراسری بانک تجارت با جوایز یک میلیارد ریالی آغاز شد

پنجشنبه ، 11 آبان 1402 ، 22:24
جشنواره سراسری بانک تجارت با شعار «جادوی کارتت رو فعال کن» از 22 مهرماه تا اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، در جشنواره سراسری بانک تجارت با شعار «جادوی کارتت رو فعال کن» که به پاس همراهی بیش از 40 سال مشتریان ارجمند بانک تجارت برگزار می‌شود، تمامی مشتریان می‌توانند در قرعه‌کشی‌های 2 هفته یک بار، از جوایز ارزشمند جشنواره شامل 10 کارت طلایی تجارت با ارزش یک میلیارد ریال و جوایز میلیونی دیگر بهره‌مند شوند.


شرط حضور در قرعه‌کشی، استفاده عادی از کارت بانک تجارت در خرید‌های روزانه، پرداخت قبوض، خرید شارژ اینترنت و ... است و به ازای هر 100 هزار تومان مانده حساب‌ مشتری در هر روز 1 امتیاز به وی تعلق می‌گیرد؛ به عبارت دیگر هر اندازه میزان پس‌انداز مشتری در حساب‌ بیشتر باشد، شانس بیشتری در قرعه‌کشی خواهد داشت.


همچنین برای بهره‌مندی مشتریان سراسر کشور از این طرح، قرعه‌کشی‌ها به‌صورت استانی برگزار می‌شود.


مشتریان بانک تجارت می‌توانند با مراجعه به صفحه جشنواره در سایت باشگاه مشتریان بانک تجارت به نشانی https://ctejarat.com/magiccard از آخرین اخبار، زمان‌های قرعه‌کشی و نتایج برندگان استانی مطلع شوند. امتیازات کسب شده مشتریان در هر دوره نیز از طریق صفحه مخصوص جشنواره کارت جادویی در باشگاه مشتریان بانک تجارت به نشانی https://club.tejaratbank.ir قابل مشاهده است.


برای آن دسته از افرادی که مشتری بانک نیستند هم راه حل ساده‌ای در نظر گرفته شده است. این افراد می‌توانند با نصب اپلیکیشن باجت تجارت از بازار یا ttps://mybajet.ir‌h به راحتی و بدون نیاز به حضور در شعبه، حساب خود را در بانک تجارت افتتاح کرده و کارت خود را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرند و در جشنواره کارت جادویی بانک تجارت شرکت داشته باشند.

► کارنووام بانک تجارت به 500 هزار عضو رسید
رکوردشکنی بانک ملت در پرداخت وام ازدواج ◄

مطالب مرتبط
بنر