همزمان با روز ملی مازندران صورت گرفت:پاکسازی بخشی از ساحل دریای خزر توسط کارکنان بانک کشاورزی

چهارشنبه ، 19 آبان 1400 ، 13:53

همزمان با هفته پدافند غیر عامل و به مناسبت۱۴آبان ماه،روز ملی مازندران،قسمتی از ساحل زیبای دریای خزر توسط کارکنان مدیریت بانک کشاورزی استان مازندران،پاک سازی شد.


به گزارش بانکی به نقل روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان مازندران،شماری ازکارکنان این مدیریت به مناسبت روز ملی مازندران و همزمان با هفته پدافند غیرعامل به صورت خودجوش و هماهنگ،اقدام به جمع آوری زباله ها در ساحل زیبای دریای خزر کردند.


گفتنی است،دریای خزر با مساحت تقریبی ۴۳۸۰۰۰کیلومتر متر مربع به عنوان بزرگترین دریاچه جهان با تنوع زیستی منحصر به فرد،یکی از مهم ترین،جاذبه های گردشگری کشور و استان مازندران است که شوربختانه به علت رعایت نکردن استانداردهای گردشگری،آلودگی های نفتی،ریختن زباله و تردد غیراصولی بازدیدکنندگان با مشکلات زیست محیطی روبه روست است.


این گزارش می افزاید بانک کشاورزی در اجرای مسوولیت اجتماعی خود در حوزه محیط زیست اقداماتی را انجام داده است که می توان به پیاده سازی و اجرای سیستم اتوماسیون اداری برای کاهش مصرف کاغذ، ارائه انواع خدمات بانکداری الکترونیکی با هدف کاهش آلودگی های محیط زیست ناشی از رفت و آمد،حمایت و تأمین مالی حرکت نمادین دوچرخه سواران در حمایت از یوزپلنگ ایرانی،حمایت و تامین مالی کمپین«قلب من برای میراثمان می تپد» برای اجرای برنامه پاسداشت و پاکسازی چشمه های رنگین باداب سورت به عنوان یکی از میراث ملی طبیعی شامل نصب تابلو، احداث مسیر تردد و پاکسازی، لایروبی و جمع آوری زباله در محوطه و چشمه ها ،برگزاری سالانه روز درختکاری و توزیع نهال رایگان در هفته منابع طبیعی،و...... اشاره کرد.

► گزیده آمارهای اقتصادی شهریور 1400 منتشر شد
تشكیل " كارگروه های اصلی و عملیاتی " برای ساماندهی وضعیت انبارهای سازمان اموال تملیكی ◄

مطالب مرتبط
بنر