وام 61 میلیاردی پرسپولیس در بانک مرکزی! (سند)

جمعه ، 17 شهریور 1402 ، 03:16
 بانک شهر در چهار قسط پرداخت کردوام 61 میلیاردی پرسپولیس در بانک مرکزی! (سند)اسناد بانک مرکزی حاکی از پرداخت وام 61 میلیاردی به باشگاه پرسپولیس دارد.وام 61 میلیاردی پرسپولیس در بانک مرکزی! (سند)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس در سال‌های اخیر بارها با دریافت وام از بانک شهر توانسته بحران‌های خود را حل کند. قرمزها از سال 1400 حدود 192 میلیارد تومان وام گرفتند که بخش عمده آنها از بانک شهر بود، اما حتی این رقم نیز کفاف هزینه‌های باشگاه پرسپولیس را نداده است.

بانک مرکزی چند روز پیش اسناد «تسهیلات و تعهدات پرداختی شبکه بانکی به دستگاه‌های اجرایی در بهار 1402» را منتشر کرد که که در ستون چهارم نام باشگاه پرسپولیس دیده می‌شود.

باشگاه پرسپولیس در چهار قسط 61 میلیارد و 753 میلیون تومان وام دریافت کرده که البته در این فایل مبدا این وام عنوان نشده، اما مسئولان باشگاه پرسپولیس تاکید دارند که تنها از بانک شهر وام دریافت کرده‌اند.

به نظر می‌رسد در بهار 1402 پرداخت اقساط برخی از وام‌های قبلی باشگاه پرسپولیس به اتمام رسیده و این باشگاه توانسته وام جدیدی را از بانک شهر دریافت کند.

سرخپوشان این رقم را برای پرداخت مطالبات 200 هزار یورویی بوژیدار رادوشویچ، بخشی از دستمزد کادرفنی و بازیکنان و همچنین حقوق بازیکنان و مربیان خارجی هزینه کردند.

نکته مهم اینکه باشگاه پرسپولیس برای پرداخت وام رقم سنگینی را بدهکار است و هنوز هم نتوانسته درآمدزایی مناسبی کند تا به این ترتیب درگیر مشکلات زیادی باشد.

► اولین شعبه گروه بریکس آغاز به کار کرد
کدام بانک وام قرض‌الحسنه بیشتری می‌دهد؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر