چرا سپرده گذاری در بانک ایران زمین افزایش یافته است؟

يكشنبه ، 19 شهریور 1402 ، 15:04
به گزارش اخباربانک،  بانک ایران زمین در سال های اخیر روی بانکداری دیجیتال تمرکز کرده و توانسته با ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به مشتریان، روسای شعب را به عنوان ناظر در اجرای دقیق این موضوع توسط کارکنان ماموریت داده است، به همین دلیل سیاست های بانک با موفقیت پیش رفته است.

بانک ایران زمین نتیجه با راه‌اندازی مرکز نوآوری به دنبال حمایت موثر از استارت‌آپ‌ها، رفته و تلاش دارد کرده که بستری فراهم کند تا کسب و کارها ایده‌های نو را محقق کنند.

از طرف دیگر ایران زمین در راستای حمایت از فعالیت بنگاه های تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته بر همین مبنا تسهیلات به بخش خصوصی در سال جاری با ۳۲ درصد رشد به ۳۵۳ هزار و ۹۰۲ میلیارد ریال رسیده است.

سود غیرعملیاتی بانک ایران زمین سال گذشته برای نخستین بار مثبت شده و از زیان ۷۱۷ ریالی به سود ۷۳۰ ریالی رسیده است و این روند در سال جاری هم ادامه دارد.

بر اساس گزارش سه ماهه نخست امسال سپرده گذاری بانک به بیش از ۷۴۱ هزار و ۵۹۵ میلیارد رسیده در حالی که در پایان سال قبل ۷۰۰ هزار و ۲۲۱ میلیارد ریال سپرده داشته است.

در حال حاضر بانک ایران زمین با اولویت قرار دادن بانکداری دیجیتالی و تمرکز بر فضای کسب و کار باعث شده تعداد مشتریان این بانک افزایش یابد، بر همین گزارش ماهانه بانک برای عملکرد سال جاری حکایت از افزایش سودآوری دارد و مجموع درآمدهای عملیاتی بانک ایران زمین همچنان صعودی است، به طوری که در سه ماهه نخست سال جاری رشد ۳۹ درصدی ثبت شده است.

استراتژی بانک ایران زمین با عنوان بانکداری دیجیتال از سال های گذشته به افزایش رضایت منجر شده و در پی آن درآمد بانک ایران زمین هم صعودی شده است.

بانک ایران زمین روی مدیریت سرمایه گذاری برنامه ریزی کرده به همین دلیل صندوق سرمایه گذاری تشکیل داده و بخشی از نقدینگی سرگردان بازار سرمایه را در مسیر سهام پربازده هدایت کرده به همین دلیل علاوه بر اینکه سهامداران صندوق سرمایه‌گذاری از سود بیشتری بهره مند شدند روی درآمد و سودآوری بانک هم تاثیر گذاشته است.

► زنگ خطر ناترازی بانک ها در مسیر مهار نقدینگی
افزایش تولید و کارآفرینی، هدف بانک تجارت در مولدسازی دارایی‌ها ◄

مطالب مرتبط
بنر