بنر

بانک دی


وبسایت اصلی

اینترنت بانک دی

تماس با دی

ثبت تراکنش های ناموفق

مركز امداد و پاسخگويي به مشتريان:

تلفن:

021-28930

سامانه پیام کوتاه:

30002726

سرپرست: محمدرضا قربانی

معرفی بانک دی

بانك دي براساس قانون اجازه تأسيس بانك هاي غير دولتي مصوب بيست و يكم فروردين ماه سال هزار و سيصد و هفتاد و نه، مستند به ماده 98 قانون برنامه پنج ساله سوم توسعه اقتصادي،‌اجتماعي و فرهنگي جمهوري اسلامي ايران و در چارچوب قانون پولي و بانكي كشور مصوب تيرماه سال هزار و سيصد و پنجاه و يك، قانون عمليات بانكي بدون ربا مصوب سال 1362، و با رعايت قانون اصلاح قسمتي از قانون تجارت مصوب بيست و چهارم اسفند ماه هزار و سيصد و چهل و هفت شمسي و همچنين با رعايت ساير قوانين جاري و با هدف تسهيل و فراهم ساختن امكان مشاركت گسترده و فراگير ملي و مردمي در تمامي فعاليت هاي سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادي و مالي بويژه در زمينه هاي پولي، مالي و بانكي تشكيل و اداره مي گردد.
تحقق هدف مذكور مستلزم تجهيز منابع مالي از طريق جذب سپرده ها، اخذ تسهيلات و استفاده از ساير ابزارهاي پولي و مالي و تخصيص آنها براي اعطاي تسهيلات اعتباري و سرمايه گذاري در رشته هاي مختلف اقتصادي مي باشد.
بانك دي در راستاي تحقق اهداف خود، به انجام كليه عمليات مجاز پولي، مالي و بانكي (ريالي و ارزي) در چارچوب قوانين و مقرارت جاري كشور و قانون عمليات بانكي بدون ربا در حوزه جغرافيايي مورد عمل خود، اقدام خواهد نمود.
بانك دي همواره نسبت كفايت سرمايه (C.A.R ) مورد نظر بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران و مقررات و ضوابط بين المللي كميته بال* را رعايت خواهد نمود.

چشم‌انداز:

بانك دي بر آن است تا به عنوان يك بانك تجاري پايبند به اصول و اخلاق حرفه اي و تخصصي بانكداري، با به كارگيري دانش و علم بانكداري، تجربه مديريتي و عملياتي بانكي در داخل و خارج از كشور و بويژه خلق مزيت هاي رقابتي منحصر به فرد و متمايز در شبكه بانكي كشور ، ارايه خدمات مالي و پولي همه جانبه و يكپارچه در چارچوب قانون عمليات بانكي بدون ربا، مديريت بهينه و درست ريسك هاي اعتباري، بازار و عمليات در فعاليت هاي بانكي، و به طور كلي شناخت نيازمنديهاي مشتريان سريع تر از رقبا و پاسخگوئي مؤثر و كارآمدتر از رقبا به اين نيازها؛ در طول يك برنامه 5 ساله در جمع سه بانك خصوصي تراز اول جمهوري اسلامي ايران قرار گيرد .

از جمله موضوعات مورد نظر در چشم انداز بانك دي عبارت اند از :

• ایجاد بانکی پایبند به اخلاق حرفه ای بانکداری و توان ارزش آفرینی متمایز نسبت به سایر بانکهای غیر دولتی برای گروههای ذینفع بالاخص سهامداران
• ایجاد بانکی با مزیت رقابتی منحصر به فرد در شبکه بانک های خصوصی کشوراز طریق ارائه خدمات و محصولات جدید و بکارگیری نیروی انسانی خلاق و نوآور
• فعالیت بعنوان بانک خصوصی تمام عیار (Full Service Bank) برای حل مشکلات پولی و سرمایه ای مشتریان تحت قانون عملیات بانکی بدون ربا
• ایجاد موسسه مالی چندمنظوره (Conglomerate Financial Holding Company)به منظور مدیریت بهینه ریسک و متنوع سازی سبد درآمدی بانک از طریق پاسخگویی سریع، موثر و فراتر از نیاز مشتریان نسبت به رقبا و ایجاد مزیت رقابتی پایدار
• قرار گرفتن در زمره سه بانک خصوصی تراز اول جمهوري اسلامي ايران و مطرح شدن به عنوان یک بانک معتبر در سطح بین المللی در يك دوره برنامه ريزي 5-3 ساله

-----------------------------------------------------

نتایج نظرسنجی سومین دوره جشنواره بانک محبوب من_ بانک دی

پس از بررسی آمارهای بدست آماده از مشتریان بانک دی که در سومین جشنواره «بانک محبوب من» شرکت کرده بودند، نتایج زیر حاصل شد:

تعداد کل شرکت کنندگان: 51162

 

- تحصیلات شرکت کنندگان نظرسنجی

زیردیپلم= 4/76 %

دیپلم= 9/52 %

لیسانس= 45/71 %

فوق لیسانس= 45/71 %

دکترا و بالاتر= 7/62 %

.

.

- چرا از اینترنت بانک و موبایل بانک کمتر از دیگر خدمات بانک استفاده می کنید؟

نمی دانم چطور باید فعال کرده و استفاده کنم= 3/98 %

نمی دانم اینترنت بانک دقیقا چه خدماتی ارائه می دهد=2/84 %

آموزشی در این حوزه دریافت نکرده ام که بخواهم استفاده کنم=10/23 %

نسبت به امنیت خوشبین نیستم= 19/89%

استفاده می کنم= 63/07 %

.

.

- آیا از بانک دی در حوزه آموزش نکات امنیتی و نحوه استفاده از خدمات بانکی راضی هستید؟

اصلا تا به حال آموزشی دریافت نکرده ام= 25 %

متصدی تا حدودی توضیح داد= 23/86 %

به سختی می توانم راهنمایی پیدا کنم= 2/27 %

کاملا راضی هستم= 48/86 %

.

.

- چرا در تلگرام یا اینستاگرام بانک عضو نیستید؟

دسترسی به شبکه های اجتماعی ندارم = 9/09 %

اصلا نمی دانم چطور باید عضو کانال یا صفحه بانکم بشوم= 19/32 %

عضو بودم ولی به دلیل حجم مطالب زیاد و بعضا غیرمفید، عضویت را لغو کردم=2/27 %

تمایلی به عضویت ندارم= 45/45%

عضو هستم= 23/86 %

.

.

- مهمترین دلیل شما برای انتخاب بانک دی و افتتاح حساب چه بوده است؟

افتتاح حساب برای دریافت حقوق و دریافت وام و... = 17/61%

دریافت سود بیشتر = 34/09 %

تبلیغات خوب و جذاب= 2/84%

ارائه خدمات خوب و مفید=14/20 %

برخورد مناسب کارکنان= 24/43%

توصیه اطرافیان= 2/27 %

آسان بودن دسترسی= 4/55 %

سایر دلایل= 0 %

 
پابلیکا
بنر

قیمت های روز بازار

نرم افزار CRM
رپورتاژ آگهی
ایمیل مارکتینگ
خريد بليط چارتر

برای سفارش بک لينک در بانکی با شماره 09127777190 تماس بگيريد

افراد حاضر

ما 322 مهمان آنلاین داریم
بنر