حسگر اثر انگشت گلکسی اس 5 تایید شد

سه شنبه ، 29 بهمن 1392 ، 12:31


فقط یک هفته تا روز رونمایی از پنجمین کهکشانی سامسونگ مانده و در این میان، اطلاعات بسیاری در مورد این گوشی منتشر شده است. یکی از مواردی که طرفداران گوشی های هوشمند سامسونگ به شدت منتظر تاییدش بودند، حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند به حساب می آمد و شرکت سامسونگ امروز به صورت رسمی اعلام کرد که این ویژگی در گلکسی اس 5 قرار خواهد گرفت. البته خبرگزاری "سم موبایل" که وابسته به شرکت سامسونگ است این مورد را تایید کرده است.

 

 

در قبل بیان شده بود که سامسونگ قصد دارد از صفحه نمایش اس 5 به عنوان یک حسگر اثر انگشت بزرگ استفاده کند در صورتی که "سم موبایل" بیان کرده که قصد دارد همچون آی فون، حسگر اثر انگشت را روی دکمه خانه گوشی اش قرار دهد.


سامسونگ این امکان را به کاربران خود می دهد تا اثر هفت انگشت خود را در سیستم این گوشی ثبت کنند و از هر کدام که خواستند برای باز کردن قفل گوشی استفاده کنند.


با تایید شدن این ویژگی دیگر اسکنر عنبیه چشم در این گوشی دیده نخواهد شد و به احتمال زیاد سامسونگ به همین ویژگی بسنده کند. شرکت سامسونگ روز 24 فوریه را برای معرفی این گوشی هوشمند پرطرفدار در نظر گرفته و به طور قطعی اس 5 یکی از مهمترین محصولات کنگره جهانی موبایل سال 2014 خواهد بود.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

 

► مردی که 2 میلیون کودک را نجات داده است
گوگل، آغازگر نسل جدید رمز های ورود خواهد بود ◄

مطالب مرتبط
بنر