مایکروسافت آفیس میکس، محصولی دیگر برای آموزش بهتر

دوشنبه ، 22 ارديبهشت 1393 ، 11:39


شرکت مایکروسافت چند روزی است که اعلامیه ای منتشر کرده و از کاربران عادی خود خواسته تا در یک پروژه مربوط به آفیس به همکاری با این غول نرم افزاری بپردازند.  در این شرایط ابتدا به نظر می رسید که این نرم‌افزار جدید برای کمک به معلمان طراحی شده باشد ولی پس از مدتی و با رونمایی مستقیم برنامه کلاس گوگل، معلوم شد که این شایعات باید به برنامه دیگری مربوط باشد.

 

 


در وب سایت مربوط به آفیس میکس درباره این پروژه نوشته شده : فایل ارائه پاورپوینت خود را به یک عامل ارتباط چند جانبه درسی تبدیل کنید، ما این سیستم را میکس می‌نامیم. هر چیزی که برای تولید میکس خود و اشتراک آن مورد نیاز شما باشد فراهم ساخته‌ایم.از خودتان فایل‌های صوتی و تصویری ضبط کنید و آن را برای ارئه خود به کار اضافه کنید. به فایل خود گزینه‌های آزمون اضافه کنید و تمرین و کار خانگی را به آن بیفزایید. همه این کارها تنها درون پاورپوینت انجام خواهد شد، درست مانند گرفتن اسکرین شات از کارهایتان ولی با کیفیتی بهتر از آن. تنها چیزی که برای این کار لازم دارید آفیس 2013 و افزونه میکس است.


همانطور که در متن داخل وب سایت مشاهده نمودید، میکس به کاربران خود اجازه می دهد تا تصاویر خود را در قالب ویدیو و یا صدای خود را در قالب فایل های صوتی به پاورپوینت بیفزاید. به کمک این امکان می‌توان از پاورپوینت مانند یک تخته سیاه استفاده کرد و توضیح‌های مورد نیاز را به همراه تصاویر و صدا، به خوبی به مخاطب عرضه نمود. البته  کاربران برای استفاده از میکس می‌توانند علاوه بر آفیس 2013 که در متن به آن اشاره شد، از آفیس 365 نیز استفاده کنند.
هنوز آفیس میکس برای همه کاربران مایکروسافت آفیس عرضه نشده است و این شرکت هنوز به صورت دقیق اعلام نکرده که از چه زمانی همه می توانند به این محصول مفید این شرکت دسترسی پیدا کنند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► نینتندو با کنسول جدیدش باز می گردد
وایبر قدرتمند می شود ◄

مطالب مرتبط
بنر