ویندوز 8.1 هم کافی نبود و Threshold در راه است

چهارشنبه ، 25 دی 1392 ، 05:29


همان طور که در جریان هستید، شرکت مایکروسافت نسخه 8.1 سیستم عامل ویندوز را عرضه کرد تا بتواند کاربرانش را از نارضایتی در بیاورد. ولی باز هم موفق نشد انتظارات آنها را برآورده کند و حتی بازگشت دکمه اصلی ویندوز هیچ کمکی به مایکروسافت نکرد. در این حال خبر هایی از یک سیستم عامل جدید که مایکروسافت در حال کار روی آن است، به گوش می رسد.

 

 

خبر گزاری سی نت اعلام کرده که گروه برنامه نویسان سیستم‌عامل ویندوز در شرکت مایکروسافت قصد دارند طی کنفرانس Build که آپریل ۲۰۱۴ در سانفرانسیسکو آمریکا برگزار می‌شود از طرح ویندوز Threshold خود رونمایی کنند. شرکت مایکروسافت اصرار دارد طی سال جاری میلادی جزییات نسخه جدید سیستم‌عامل خود موسوم به Threshold را در سطح یک چشم‌انداز کلی از این محصول منتشر کند.


بیان شده که مایکروسافت قصد دارد این سیستم عامل را برای گوشی های خود و حتی کنسول اکس باکس وان عرضه کند و یک محیط یک پارچه برای کاربرانش ایجاد کند تا کاربران بتوانند به راحتی از این این سه تکنولوژی خود به راحتی استفاده کنند.


به نظر می آید که شرکت مایکروسافت کمی عجله دارد و ممکن است با عرضه سیستم عامل جدیدش با طرفدارانش به مشکل برخورد کند. این شرکت قبلا بیان کرده بود که قصد دارد تا 18 ماه بعد از عرضه ویندوز 8.1 از سیستم عاملی رونمایی نکند. البته هنوز هم به صورت دقیق مشخص نیست که ویندوز Threshold چه زمانی معرفی و عرضه شود.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► آلکاتل دنیای رنگی تری برای کاربرانش به ارمغان آورد
بالاخره سونی طلسم تولید نشدن فبلت های دو سیم کارته را شکست ◄

مطالب مرتبط
بنر