گوگل: تبلیغات سال های آتی بر روی یخچال، ساعت مچی و شیشه ها

شنبه ، 3 خرداد 1393 ، 11:44


روزانه همه مردم دنیا از حجم بالایی از فضای اینترنت استفاده میکنند در واقع زندگی به نوعی به اینترنت وابسته شده و با آن در ارتباط است اما از آنجایی که در فضای اینترنت تبلیغات و محصولات فراوانی به نمایش گذاشته میشود بنابراین شرکت گوگل تصمیم دارد این حجم از تبلیغات را به صورت صفحه نمایش بر روی یخچال های هوشمند، ساعت های مچی و حتی شیشه ها پیاده سازی کند.

 

 

 

 

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر گوگل در پایان ماه ژانویه نامه ای به کمیسیون بورس و اوراق بهادار در اروپا نوشته و عنوان کرده است که در چند سال آینده تصمیم به راه اندازی سیستم های جدیدی برای انتقال تبلیغات از فضای اینترنت روی لوازم خانگی را دارد همچنین گوگل اعلام کرده است چون اینترنت روزانه چندین میلیون از حجم تبلیغات را به خود اختصاص میدهد باید بخشی از این تبلیغات روی گوشی ها و دیگر لوازم مورد استفاده در زندگی منتقل شود.


گوگل انتظار دارد که با ایجاد سیستم های قوی روی گوشی ها بتواند هرچه بیشتر بتواند هوشمندانه برنامه ریزی کرده و دست به تولید گوشی هایی بزند که حجم بازار تبلیغات را از اینترنت بگیرد در واقع با تولید گوشی های هوشمند تبلیغات بتوانند به جای اینترنت روی گوشی های همراه قرار بگیرند.


گوگل در ادامه اضافه کرد که ما و دیگر شرکت ها دست به تبلیغات روی ساعت های مچی، یخچال ها و حتی داشبورد خودرو ها زدیم بنابراین در چند سال آینده این حجم از تبلیغات را بیشتر خواهیم نمود. انتظار ما این است که کاربران با استفاده از خدمات ما و مشاهده آگهی های ما در تنوع گسترده ای که روی وسایل خانگی قرار میگیرد استقبال کنند.


گوگل تصمیم دارد در همین سال جاری وسایل خانگی را مجهز به اتصال به اینترنت کند. شرکت گوگل تصمیم دارد ترموستات های هوشمند را برای نصب روی وسایل برقی مثل یخچال به کار برده و به کاربران این امکان را بدهد تا بتوانند تبلیغات را روی لوازم خانگی مشاهده کنند. تا کنون شرکت گوگل حدود 3 میلیارد دلار برای خرید ترموستات های هوشمند غول پیکر هزینه نموده است.


گوگل همچنین عنوان کرده است که استفاده از تبلت در حال حاضر به جار گوشی ها توانسته این وسیله را هم به یک ابزار برای جذب تبلیغات تبدیل کند زیرا با ورود تبلت ها به بازار روی این دستگاه ها نیز میتواند تبلیغات گسترده ای انجام داد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► وب سایت برتر، کاربران بیشتر
5 سوالی که باید قبل از ارتقا اَپ گوشی خود بپرسید ◄

مطالب مرتبط
بنر