ورود ویندوز 9به بازار چه زمانی خواهد بود؟

يكشنبه ، 18 خرداد 1393 ، 05:40


در مصاحبه ای که به تازگی با مدیران ارشد مایکروسافت انجام گرفته است این شرکت اعلام نموده که قصد طراحی ویندوز 9 و ورود آن به بازار را دارد. به گفته ی شرکت مایکروسافت ویندوز 9 از بزرگترین طرح ها و پروژه های نرم افزاری در طول تاریخ بوده و همچنین بزرگترین محصول این شرکت از لحاظ فناوری نوین و تکنولوژی به حساب می آید.
به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر ویندوز 9 ترکیبی از چند فناوری جدید در زمینه ی سیستم عامل است و میتواند همزمان 5 سیستم عامل مختلف را پشتیبانی کند از لحاظ نرم افزاری این ویندوز به پیشرفته ترین برنامه های کامپیوتری مجهز است.

 

 

 

فرانک شاو کارشناس ارشد ارتباطات در شرکت مایکروسافت اعلام نموده است که فعلا تاریخ دقیقی برای رونمایی از این ویندوز اعلام نشده است اما شایعات بسیاری در مورد ورود این ویندوز به بازار در امسال یا اوایل سال 2015 وجود دارد .


در ماه ژانویه امسال پائول دورات از وبلاگ نویسان شرکت مایکروسافت اعلام نموده است که این شرکت قصد دارد ویندوز 9 را در ماه آوریل سال 2015 یعنی کمتر از 3 سال پس از ورود ویندوز 8 به بازار ارائه دهد. احتمالا با ورود این ویندوز جدید به بازار استفاده از نسخه های مختلف ویندوز 8 کاهش می یابد.


مایکروسافت فعلا تصمیم گرفته تا یک نسخه ی آزمایشی را به صورت پیش نمایش از این ویندوز معرفی کند این پیش نمایش قرار است در ماه فوریه یا مارس 2015 باشد. فرانک شاو همچنین اعلام نموده است که طراحی این ویندوز جدید بسیار منحصر به فرد است به گونه ای که با طراحی کلی ویندوزهای قبلی متفاوت خواهد بود.


این شرکت هنوز از قیمت این ویندوز جدید در ماه های آتی مبلغی را اعلام نکرده است اما فعلا خبرها حاکی از آن است که نسخه ی آزمایشی و پیش نمایش این ویندوز به صورت رایگان خواهد بود اما مطمئنا استفاده از آن و کار با نرم افزارهای موجود در این ویندوز برای کاربران هزینه خواهد داشت. سایت ZEDNET اعلام نموده است که به احتمال زیاد ویندوز 9 در بهار سال 2015 وارد بازار خواهد شد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► سمبل @ از کجا آمده است؟
ضعف تلویزیون های 4k چیست؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر