اطلاعیه های مهم کدال در بازار بورس مورخه ۱۱ بهمن ماه ۹۳

يكشنبه ، 12 بهمن 1393 ، 09:43

بانکی دات آی آر: لازم به ذکر است که این تحلیل‌ها نظرات کارشناسان اختصاصی کارگزاری آبان است و هیچ تضمینی برای سودآور بودن نیست.

شرکت رادیاتور ایران
شرکت رادیاتور ایران با نماد ختور در تاریخ 23 دی ماه با توجه به تعدیل درآمد هر سهم متوقف شد تا برای چهارمین بار در سال جاری سود هر سهم را با تعدیل مثبت همراه سازد. شرکت بر اساس گزارش نه ماهه پیش بینی سود سال 93 را از 802 ریال به 1031 ریال معادل 28.5 درصد افزایش داده و در نه ماهه 736 ریال (71درصد) آنرا پوشش داده است.
شرکت دلایل تعدیل را  تغییر در نرخ و ترکیب فروش، رشد درآمدهای غیرعملیاتی و سود سپرده¬های بانکی اعلام نموده است. مهمترین علت تعدیل سود عملیاتی بوده است. متوسط نرخ روش رادیاتور تیبا از مبلغ 100200 تومان به 109500 تومان (9 درصد) افزایش یافته است. افزایش تعداد فروش رادیاتور تیبا نسبت به رادیاتور پراید و رشد فروش به شرکت ساپکو و با توجه به سنگین¬تر بودن محصولات شرکت ساپکو نسبت به دیگر شرکت¬ها سبب شده تا مبلغ فروش از 140 به 160 میلیارد تومان (14 درصد) افزایش یابد در گزارش نه¬ماهه 76 درصد فروش محقق شده است.
هزینه¬های عمومی، اداری و تشکیلاتی و هزینه¬های مالی نسبت به گزارش قبلی تغییری نکرده است ولی درآمد حاصل از سرمایه¬گذاری¬ها با 30 درصد رشد از یک میلیارد تومان به 1.3 میلیارد تومان رسیده است.
البته شرکت تا کنون اطلاعات پیشبینی شده تلفیقی سال مالی 93 را ارایه ننموده است. ختور مالک صد درصد سه شرکت تینا صنعت مبدل، کول¬اور و تینا سامانه می¬باشد.

تحلیل و اخبار حوزه بورس در سایت بانکی با همکاری و حمایت کارگزاری آبان تولید و عرضه می شود.

► تحلیل تکنیکال نماد گروه بهمن
تحلیل اختصاصی از بازار بورس 11بهمن و پیش بینی بازار فردا ◄

مطالب مرتبط
بنر