گلکسی دو سیمکارته سرانجام رو نمایی شد + عکس

چهارشنبه ، 1 شهریور 1391 ، 10:10

سامسونگ از تازه ترین محصول سری گلکسی خود رونمایی کرد. این گوشی هوشمند تازه با وجود شباهت زیاد به مدل گلکسی اس 3 یک تفاوت عمده با سایر مدل های سری گلکسی دارد و آن اینکه این گوشی دو سیم کارته است.

به گزارش بانکی دات آی آر، اسمارت فون ها اکثریتشان قابلیت دو سیم کارته بودن را ندارند و آنهایی هم از این قابلیت برخوردارند معمولا به لحاظ عملکرد ضعیف هستند.

محصول جدید سامسونگ Galaxy S Duos نام دارد و با وجودیکه به لحاظ ظاهری به مدل گلکسی اس 3 بسیار شبیه است، اما از نظر سخت افزاری حتی از گلکسی اس 1 هم پایین تر است.

صفحه نمایش این مدل یک صفحه نمایش ۴ اینچی با وضوح WVGA است اما خبری از پنل Super AMOLED گلکسی اس نیست و به جای آن باید به صفحه عادی TFT قناعت کنید. پردازنده نسبتاً پرقدرت Hummingbird برپایه معماری Cortex-A8 و با پردازنده گرافیکی PowerVR SGX540 نیز متأسفانه جای خود را به پردازنده نسبتاً ضعیف Qualcomm S2 با پردازنده گرافیکی Adreno 200 و معماری Cortex-A5 داده است. دوربین گلکسی اس دو سیم‌کارته ۵ مگاپیکسلی است اما خبری از فیلمبرداری HD نیست و باید به فیلمبرداری VGA رضایت دهید، چرا که پردازنده A5 توان پردازش آن را ندارد.

ظاهرا ویژگی ها و امکانات تازه ترین ساخته سامسونگ چندان جالب به نظر نمی رسد، اما تفاوت این گوشی با سایر گوشی ها یعنی دو سیم کارته بودن می تواند معایبش را پوشش دهد.

این گوشی بیشتر مناسب کسانی است که از گوشی تلفن همراه، مکالمه را به عنوان مهمترین خواسته شان می خواهند چون می توانند در صورت صحبت با یکی از سیم کارتها و زنگ خوردن آن یکی، تماس دوم را به سیم کارت اول منتقل کنند.

ماه آینده زمان عرضه این گوشی به بازارهای اروپایی اعلام شده است و به زودی سر و کله اش در ایران هم پیدا خواهد شد.

پربازدید ترین های بانکی:

*****************

► کافه استخدام/ باز هم یک تداخل آزمون دیگر!
در قاب تصویر/ اگر شغلتان سخت است، این تصاویر را ببینید ◄

مطالب مرتبط
بنر