کافه استخدام/ چطور 3 هزار نفر 217 نفرشدند؟!

چهارشنبه ، 29 شهریور 1391 ، 12:27

 

با توجه به تقاضای شما کاربران عزیز جهت پیگیری روند آگهی و آزمون های استخدامی از این به بعد قرار است در این بخش به پیگیری اخبار استخدامی و نحوه برگزاری آزمون ها بپردازیم.

شما می توانید سوال ها و در خواست های احتمالی خود را در تالار گفتگوی بانکی مطرح کنید و ما در حد توان به پیگیری اخبار خواهیم پرداخت.

========================

وزارت امور خارجه در آخرین ماههای سال 90 اعلام کرد که قصد کرده 500 نفر نیروی جدید استخدام کند که این افراد تا 1000 نفر هم قابل افزایش اند و این آغاز ماجرایی شد که چندین نفر را درگیر کرد.

ابتدا چندین و چند بار تاریخ برگزاری آزمون تغییر کرد بحث و گفتگوهایی مختلفی در خصوص منابع برگزاری آزمون شکل و نحوه مطرح کردن سوال های آزمون مطرح شد و همه تشنه دانستن بودند.

در میان این همه ابهام یک چیز جذاب و در عین حال بسیار دوست داشتنی بود امیدی که در دل یک سری از جوانان ایجاد شده بود که شایسته ترینشان در یکی از کلیدی ترین وزارت خانه های کشور استخدام خواهند شد.

از ماجرای معطلی چند ماهه آنها که بگذریم و همه تقصیر ها را به گردن نهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری بیاندازیم! باز هم یک ابهام اساسی وجود خواهد داشت.

3 هزار نفری که 217 نفرشدند

روز گذشته کد رهگیری217 نفر از پذیرفته شدگان نهایی این آزمون بر روی سایت وزارت امور خارجه قرار گرفت و اعلام شد که این ها سه برابر ظرفیت هستند و از بین این افراد برترین ها گزینش خواهند شدبنا براین قرار است72 نفر استخدام شوند.

درحالی که اگر قرار بود مثلا1000 نفر استخدام شوند و در یک حساب سرانگشتی می بایست 3 هزار نفر اسم اعلام شده باشد که محقق نشد!!

پیشتر تعداد افراد مورد نیاز در آگهی مندرج در سایت ذکر شده بود اما در حال حاضر واژه "تعدادی" جایگزین شده است!

این درحالیست که بسیاری از کاربران سایت ما اعلام کرده اند که به امید استخدام در وزارت خارجه بسیاری از پیشنهادات استخدام در شرکت های خصوصی را رد کرده اند و حتی عیدشان هم به خود زهر کرده اند و با اعلام نتایج و مشاهده تعداد بسیار پایین پذیرفته شدگان شوکه شده اند.

این نتیجه باعث ایجاد ابهامات بسیار در ذهن شرکت کنندگان و همچنین بی اعتمادی هایی شده که انتظار می رود در این خصوص وزارت خانه مربوطه و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری پاسخگو باشند.

 

پربازدید ترین های بانکی:

*****************

 

► درقاب تصویر/ تفریح و خرید در دبی مال، بزرگترین مرکز خرید جهان
نگذارید روزتان را خراب کنند ◄

مطالب مرتبط
بنر