یک پیشنهاد پرسود: سهام بانک بخرید

چهارشنبه ، 11 ارديبهشت 1392 ، 03:40

 

از قدیم گفته اند پول، پول می آورد این را حتما شنیده اید اما تا به حال فکر کرده اید که شما هم مثل سرمایه داران می توانید بر ثروت خود بیفزایید به شرطی که کمی فکرتان را به کار بیندازید و ریسک کنید.

به گزارش بانکی دات آی آر، تصور عمومی مردم چند سال پیش این بود که برای پولدار شدن باید کار کرد و هرچه بیشتر تلاش کنی ثروتمند تر می شوی این درحالیست که این روزها نگاه غالب بر تاثیر ثروت بر ثروت آوری بیشتر متمرکز است.

همه ما يك قرارداد از قراردادهای حاكم بر پول را می شناسيم. كار دستمزد مي‌گيرد يعني به ازاي كار كردن پول دريافت مي‌كنيم، ولي اين پايان بازي نيست. دومين قرارداد را به ياد داشته باشيد؛ سرمايه بهره مي‌گيرد. بهره يا سود، عايدي يا پولي است كه شما در برابر سرمايه‌اي كه در اختيار ديگران مي‌گذاريد دريافت مي‌كنيد.

ساده اما کاربردی

به اين معنا كه شما مي‌توانيد در حالي كه از صبح تا شب براي دريافت حقوق 500هزار توماني كار كنيد، كنار آن با سرمايه‌گذاري پس‌انداز خود همان درآمد يا بيشتر را به دست آوريد. نكته مهم در اين مساله اين است كه شما مي‌توانيد به جاي آنكه براي پول كار كنيد شرايطي فراهم كنيد كه پول براي شما كار كند. يا به عبارتي ديگر توان كسب درآمد خود را دوچندان كنيد. يا باز به عبارت ساده‌تر با پول، پول به دست آوريد، اما اين مساله چه ارتباطي به بورس دارد؟ ارتباط ساده است، بورس جايي است كه در آن شما مي‌توانيد پس‌انداز خود را به سرمايه‌گذاري تبديل كنيد و به ازاي سرمايه‌گذاري خود سود يا همان پول بيشتر را به دست آوريد.

درست است که شما نمی توانید یک کارخانه بزرگ و پرسود بخرید اما در اولین گام می توانید با مراجعه به بانک و خرید سهام یک شرکت معتبر و تراز اول در سوددهی آن شریک شوید. یکی از پیشنهاد های معقول سهام شرکت های بزرگ از جمله بانک هاست.

چرابانک؟

بانک از جمله صنعت های پرپتانسیل کشور است که اخبار مقطعی و شایعه های بازار کمتر بر روی آن تاثیر می گذارد اگرچه ممکن است هر از چند گاهی افت محدودی در ازرش های این سهام مشاهده شود اما در کل در اغلب اوقات سود آور است.

بانک ها تاثیر پذیری بسیار محدودی از نوسانات بازار جهانی و تغییر قیمت ها دارند که بر مزایای آن می افزاید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► پرداخت وام به شرط سپرده در تعاونی‌های اعتباری!
رقابت می‌کنم پس هستم ◄

مطالب مرتبط
بنر