بانك تجارت جايزه ستاره بين‌المللي كيفيت گرفت

شنبه ، 11 آبان 1387 ، 15:56

بانکی: بانك تجارت جايزه ستاره بين‌المللي كيفيت را به سبب ارتقاء سطح خدمات و افزايش رضايت مشتريان از موسسه معتبر B.I.D دريافت كرد.
   
به گزارش روابط عمومي بانك تجارت، در مراسمي كه روز دوشنبه با حضور صدها تن از مديران موسسات بزرگ مالي و صنعتي جهان در شهر ژنو سوئيس برگزار شد، داوري مديرعامل بانك تجارت نشان عالي ستاره بين‌المللي كيفيت را دريافت كرد.
اين نشان معتبر بين‌المللي به سبب «تعهد پايدار بانك تجارت به ارتقاء كيفيت و پيشرفت» به اين بانك اعطاء شده است.
اين گواهي تاكيد دارد كه بانك تجارت توانسته است در حوزه‌هاي افزايش رضايتمندي مشتريان، بهبود شاخص‌هاي مديريت، ارتقاء نوآوري و تشخص سازماني و استاندارد‌هاي تعيين شده در گواهي بين‌المللي QC100 (مديريت جامع كيفيت) را به دست آورد و «نماينده‌اي موفق براي ايران در دنياي تجارت» باشد.
بنابراين گزارش موسسه B.I.D (جهت‌گيري‌هاي خلاق در تجارت) يكي از معتبر‌ترين موسسات فعال اروپا در زمينه تدوين استراتژي‌هاي كسب و كار، استاندارد‌هاي مديريت كيفيت، ارتباطات و بازار‌يابي بوده و با بنگاه‌هاي اقتصادي در كشورهاي مختلف همكاري مي‌كند. اين موسسه از سال 1986 با شناسايي موفقترين واحد‌هاي صنعتي، تجاري و خدماتي هر كشور ستاره بين‌المللي كيفيت را بر اساس شاخص‌هاي گواهينامه QC100 به آنها اعطاء مي‌كند.
امسال نيز چندين موسسه از كشورهاي جهان اين جايزه را دريافت كردند.
اين گزارش حاكيست: بانك تجارت با دريافت اين جايزه متعهد مي‌شود تا همچون گذشته در قالب استاندارد‌هاي مربوط به شاخص مديريتي QC100 به ارتقا كيفيت خدمات خود به کارهایی كه رضايت مشتريان و نيز سودآوري بانك را تضمين كند ادامه دهد. همچنين بانك تجارت متعهد شده است كه به تقويت فرآيند‌هاي مشاركت درون سازماني و كارگروهي در تصميم‌گيري‌ها اقدام كند. علاوه بر اين بانك تجارت به عنوان تنها بانك ايراني دريافت كننده اين جايزه متعهد شده است تا منابع انساني و مالي خود را در راستاي حفاظت هرچه بيشتر از محيط زيست به كار گيرد.
گفتني است بانک تجارت پيش از اين نيز در سالهاي 2005 و 2007 جايزه بهترين بانك ايران را از موسسه معتبر EUROMONEY دريافت كرده است. اين بانك همچنين نخستين بانك ايراني دريافت كننده نشان بين‌المللي ISO9002 در حوزه ارايه خدمات بانكداري بين‌الملل مي‌باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

► بحران کارتهاي اعتباري
اعلام نرخ جديد سود سپرده هاى بانك ملت ◄

مطالب مرتبط
بنر