آیا قالیباف از تهرانی ها انتقام می گیرد؟!

چهارشنبه ، 5 تیر 1392 ، 08:03

شهروندان تهرانی که به توصیه های مدیران شهری اهمیت می دهند و در پی هوایی برای تنفس در تهرانند از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنند، امروز غافلگیر شدند.

به گزارش بانکی دات آی آر، کرایه کلیه خطوط شرکت واحد افزایش یافته و جالب تر اینکه دو نرخی شده است! مترو هم ایضا.

هزینه ای که دارندگان کارتهای الکترونیک بلیط می پردازند درمواردی بیش از 100 تومان کمتر از آنهایی است که نقدی کرایه اتوبوس را می دهند به نظر می رسد این اقدام در جهت تشویق شهروندان به استفاده از بلیط الکترونیک است.

بسیاری از مردم با اینکه از مزایای بلیط های الکترنیک آگاه اند و می دانند در وقت خودشان و سایر شهروندان صرفه جویی می کند و اعصاب رانندگانی هم که در ساعات گرم مجبور به ساعت ها رانندگی در شهرمان هستند کمتر خورد می شود اما برای خرید بلیط اعتباری علاقه ای نشان نمی دهند.

به نظر می رسد این اقدام تشویقی موثر باشد.

اگرچه نرخ کرایه ها از سوی شورای شهر به تصویب می رسد و عملا در حال حاضر شورای شهر جدید فعالیت خود را آغاز نکرده است وشورایی ها در تعطیلات به سرمی برند. امروز شاهد افزایش نرخ کرایه ها بودیم.

امانکته جالبی که شاهد آن هستیم بحث ها و گفتگو هایی است که مردم در اتوبوس ها دارند و با لبخند و شوخی می گویند که احتمالا شهردار تهران آنها را به خاطر اینکه به وی رای نداده اند تنبیه کرده است!

اگرچه به نظر می رسد این  حرف از جنس شوخی های مردم شوخ طبع ایران باشد و کسی به این حرف اعتقادی نداشته باشد اما هم زمانی افزایش نرخ کرایه ها و اتمام انتخابات فضا را برای شایعه پراکنی و شوخی باز کرده است.

اغلب مردم از اقدامات قالیباف به عنوان شهردار تهران راضی اند و خدمات او را قابل توجه می دانند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

===================

► قیمت گوشی تلفن همراه درمسیرکاهش +جدول
رویکرد بانک توسعه صادرات به بانکداری شرکتی تغییر می کند ◄

مطالب مرتبط
بنر