اینترنت مجانی به ناوگان اتوبوس رانی آمد

دوشنبه ، 17 تیر 1392 ، 08:11

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرده است که برای اولین بار یکی از خطوط اتوبوسرانی شهر تهران در مسیر دانشگاه علم و صنعت ایران به اینترنت مجهز شده و مسافران می‌توانند به طور رایگان از اینترنت در داخل اتوبوس‌ها استفاده کنند.

 

وبسایت شهرداری تهران به نقل از پیمان سنندجی، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی نوشته است که خط شهید برادی - پایانه علم و صنعت که حدود ۱۰.۵ کیلومتر طول دارد، به اینترنت مجهز شده است.
به نوشته این وبسایت بخش عمده مسافران این خط اتوبوسرانی را دانشجویان تشکیل می دهند.

به گفته آقای سنندجی، "مسافران این خط به وسیله تبلت، گوشی های تلفن و لپ تاب می توانند در داخل اتوبوس ها از اینترنت بهره مند شوند."

به گفته مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، مسافران این خط نیازی به نام کاربری و رمز ورود ندارند و به رایگان می توانند از اینترنت در طول مسیر استفاده کنند.

طرح شرکت واحد اتوبوسرانی به صورت آزمایشی انجام می شود و به گفته آقای سنندجی "در صورتی که استفاده از اینترنت در داخل این اتوبوس ها مورد استقبال قرار گیرد، این آمادگی وجود دارد که سایر خطوط اتوبوسرانی پایتخت را با اولویت خطوطی که دانشجویان بیشتر از آن استفاده می کنند، به اینترنت مجهز کنیم."

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران یکی از زیر مجموعه های شهرداری تهران است. در سالهای اخیر شهرداری تهران سعی کرده ناوگان فرسوده شبکه حمل و نقل شهر تهران را بازسازی کند.
ترافیک سنگین، فرسودگی خطوط اتوبوسرانی و محدودیت های ترافیکی، باعث شده همزمان با گسترش مترو و بازسازی خطوط اتوبوسرانی، مسیرهای ویژه ای برای اتوبوس در نظر گرفته شود تا مسافران سریعتر به مقصد برسند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

► دیدار با پدربزرگ ها و مادربزرگ ها در چین اجباری شد!
دیگر کسی گوشی گران نمی خرد! ◄

مطالب مرتبط
بنر