زنان چینی 16 هزار دلار خرج باکلاس شدن می کنند!

چهارشنبه ، 2 مرداد 1392 ، 07:57

در سال های اخیر، چینی های تازه ثروتمند شده بیش از اینکه به خاظر ثروتشان مورد توجه قرار گیرند، به دلیل اشتهای وافرشان به کالاهای لوکس و تجملی شناخته می شوند.

به گزارش بانکی دات آی آر، پیش از این اعلام شده بود که مسافران چینی در ژانویه سال جاری میلادی بیش از 8/5 میلیارد دلار پول کالاهای تجملی در کشورهای دیگر داده اند.

به نظر می رسد خانم های چینی چندان دل خوشی از تصویری که از خودشان در ذهن مردم سایر کشورها ساخته شده، ندارند و در پی بهبود این تصویر هستند.

به همین خاطر هزاران زن چینی به تازگی در یک دوره آموزشی ثبت نام کرده اند که به تازه ثروتمندشدگان چینی آداب و قوانین معاشرت طبقه های مرفه جامعه را آموزش می دهد.

این دوره 10 روزه و 90 ساعته در یک هتل مجلل و شیک برگزلر می شود و حدود 16 هزار دلار هم هزینه روی دست خانم های چینی می گذارد.

این دوره کلاس های خصوصی هم دارد که قیمتشان مشخص نیست.

این دوره را سارا جین هو، بانوی 27 ساله هنگ کنگی از ماه مارس برگزار می کند. او دانش آموخته دانشگاه هاروارد است و به پنج زبان زنده دنیا تسلط دارد. شاگردان خانم هو اکثرا خانم های بالای 40 سال هستندکه در سالهای اخیر رشد و پیشرفت اقتصاد چین باعث ثروت روزافزونشان شده است.

بازدید از گالری های هنری، آموزش لباس پوشیدن به شیوه و با ظرافت پولدارها و یادگیری ورزش های پولدارها مثل گلف و سوارکاری از جمله آموزش های این دوره فشرده است.

این دانش آموزان همچنین زیر نظر یک سرآشپز فرانسوی نحوه دکوراسیون میز غذاخوری، خوردن غداهای سبک به شیوه غربی ها و مسائلی از این دست را می آموزند.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

===============

► توزیع کارت عابربانک دانشجویان پیام‌نور بعد از تعطیلات تابستانی
نرخ ارز،طلا وسکه پایان وقت اداری 1 مرداد 92 ◄

مطالب مرتبط
بنر