هر سوالی را از گوگل بپرسید!

شنبه ، 26 مرداد 1392 ، 07:59


در حالی که شاهد عملکرد خوب و بسیار قوی سیستم تشخیص صدای Google Now روی گوشی هوشمند جدید موتورولا، Moto X بودیم، روز گذشته گوگل اعلام کرد به زودی این اپلیکیشن را در دیگر محصولات گوگل مشاهده خواهیم کرد. البته این محصولات از سری تبلت‌ها و گوشی‌های همراه نکسوس نیستند، بلکه قرار است گوگل، Google Now را در خدماتی چون گوگل کروم و موتور جستجوگرش عرضه نماید.

گوگل اعلام کرده که این اپلیکیشن، روی موتور جستجوگر گوگل، بسیار خوب عمل می‌کند. در کنار اینکه کاربران می‌توانند جستجو خود را بوسیله گفتن واژه یا عبارت مورد نظرشان انجام دهند، گوگل این امکان را برای کاربرانش فراهم کرده که در هنگام متصل بودن به حساب کاربری گوگل خود، بتوانند با سوال پرسیدن از Google Now در موتور جستجوگر به اطلاعلات مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند.

 

 

Google Now، بسیار منحصر به فرد عمل می‌کند. برای مثال یک سوال را می‌توان به چند شیوه متفاوت مطرح کرد و از Now جوابی یکسان دریافت کرد. برای مثال، پاسخ سوال "زمان پرواز من چه زمانی است؟" ، با سوال "هواپیما چه ساعتی از روی زمین بلند می‌شود؟"، یکی است .شما حتی می‌توانید در مورد کالری مواد غذایی هم از Google Now سوال کنید.


سخنگوی شرکت گوگل، رویا سلیمانی که ملیتش ایرانی است، در اعلامیه‌ای گفته که Google Now می‌تواند پاسخگوی تمام سوال‌های شما باشد، برای مثال شما  Calendar Google ، قرار ملاقات یا زمان رزرو یک رستوران را ثبت کرده‌اید. کافی است به لحنی عامیانه سوال خود را به موتور جستجوگر اعلام کنید تا جواب خود را دریافت کنید. او گفته دلیل اینکه ما یک سال روی این اپلیکیشن کار کردیم این بود که بتوانیم پاسخگوی همه نیاز‌های کاربران خود باشیم.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► چگونه یک اتومبیل دست دوم بخریم
درخواست عجيب بانک دولتي از يک وزارتخانه ◄

مطالب مرتبط
بنر