استفاده از كامپيوتر شب ها خطرناك است!

يكشنبه ، 24 شهریور 1392 ، 07:40


استفاده بيش از حد از رايانه توسط بانوان و تايپ و كار كردن بيش از حد با صفحه كليد باعث تورم رگ هاي انگشتان دست و بد ظاهر شدن انگشتان مي شود.
پزشكان به افراد و به ويژه بانوان توصيه اكيد مي كنند كه شب ها و به ويژه در اواخر شب از كامپيوترها استفاده نكنند زيرا باعث بروز بيماري در آنها مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پژوهشگران با مطالعه بر روي گروه هاي داوطلب دريافته اند كه استفاده بي وقفه از كامپيوتر سبب بروز استرس و افسردگي در زنان مي شود.

گفتني است: پزشكان به بانوان توصيه مي كنند كه حتما در طول روز زمان هايي براي استراحت و دوري از كامپيوتر براي خود در نظر بگيرند و سعي نمايند حداقل يك ساعت قبل از خواب كامپيوترها، تبلت و تلفن همراه خود را خاموش كنند تا با آرامش بيشتري به خواب بروند.

بررسي نشان مي دهند: استفاده بيش از حد از رايانه توسط بانوان و تايپ و كار كردن بيش از حد با صفحه كليد باعث تورم رگ هاي انگشتان دست و بد ظاهر شدن انگشتان مي شود.

پزشكان توصيه مي كنند: براي جلوگيري از اين مشكل بانوان پس از مدتي كار با رايانه دست هاي خود را نرمش داده و شب ها آنها را در آب گرم گذاشته ماساژ دهند همين طور استفاده از كرم هاي مرطوب كننده و هر از گاهي بالا نگه داشتن دست ها به صورت عمودي سبب تسريع حيات خون و جلوگيري از تورم رگ ها مي شود.

پزشكان به تازگي دريافته اند كه نوشتن با دست مي تواند سبب كاهش تورم رگ هاي خون روي انگشتان دست شود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► با 149 ریال عروسی بگیرید! (+عکس)
داستانک/چــــرا بـــریکـــدیگر مــنت گذارند؟(خواندنی) ◄

مطالب مرتبط
بنر