دستبرد بزرگ دختری از بانک‌های آمریکا+عکس

سه شنبه ، 9 مهر 1392 ، 13:25


دختر ۲۳ ساله عربستانی به نام رانیا به اتهام سرقت از پنج بانک امریکایی محاکمه می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، این دختر روز دهم سپتامبر، ساعاتی بعد از آخرین سرقت، در یک مرکز خرید بازداشت شد و با وجود تامین وثیقه، دادگاه به او آزادی موقت نداده و اعلام کرده برای جلوگیری از فرار، او را تا زمان محاکمه در بازداشت نگه می دارد.

بر اساس گفته پلیس فدرال، رانیا در روزهای 15 و 23 آگوست و یکم ،پنجم و دهم سپتامبر به پنج بانک در شهر رزویل در ایالت مینه سوتا دستبرد زده است.

 

 

 

رانیا الهذیلی به چهار سرقت اعتراف کرده، اما پلیس فدرال آمریکا به رانیا مظنون است که شاید در چندین سرقت دیگر که مدتها پیش اتفاق افتاده نیز دست داشته باشد.

استیون رو، قاضی دادگاه سنت پل، تأکید کرد: رانیا که 10 سپتامبر در مرکز تجاری روزیدال دستگیر شد، در زندان رمزی بازداشت است.

رانیا در بازجویی ها تاکید کرده که اسلحه ای در اختیار نداشته و فقط با ادعای مسلح بودن، کارمندان بانک را ترسانده و از آنها پول می گرفته است.

او آخرین بار 2350 دلار سرقت می کند، اما شماره سریال اسکناس ها در نزد بانک موجود بوده و پلیس با رهگیری آنها موفق به دستگیری دزد می شود.

این دختر که از خانواده های ثروتمند سعودی است، برای تحصیل به امریکا فرستاده شده و در سال 2008 دوره دبیرستان خود را در رزویل به پایان رسانده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► نامه‌نگاری با سیف برای راه‌اندازی بانک زنان
تبدیل گوشی «قاچاق» به «وارداتی»با 100 تا تک تومان ! ◄

مطالب مرتبط
بنر