برای اولین بار در ایران برگزاری دوره آموزشی بین المللی " مدیر ثروت رسمی "

شنبه ، 20 مهر 1392 ، 13:37

دوره آموزشی بین المللی " مدیر ثروت رسمی" برای اولین بار در ایران برگزار می شود

شرکت امتداد با همراهی موسسه بین المللی مدیریت مالی و کسب و کار، IABFM،(موسسه ی آمریکایی مدیریت مالی سابق)  کارگاه   آموزشی 5 روزه ی  Chartered Wealth Manager  - CWM (مدیر ثروت رسمی) ؛ از معتبرترین و بالاترین مدارک جهانی در بانکداری اختصاصی و مدیریت ثروت- را در تاریخ 27 مهر  تا 1 آبان 1392 در تهران(در محل دفتر مطالعات بین الملل وزارت خارجه) برگزار می کند. این دوره که به شکل استاندارد در 150 کشور دنیا به مدت 5 روز برگزار می شود، برای اولین بار در ایران با همکاری موسسه IABFM به انجام خواهد رسید. در این دوره آموزشی مباحثی نظیر؛ اصول مدیریت پورتفولیو و تخصیص دارایی، شناخت رفتار مشتریان و ایجاد پیشنهاد ارزشی منحصر به فرد، انواع محصولات در بانکداری اختصاصی و مدیریت ثروت، ریسک و بررسی بازده سرمایه ها، استفاده از دانش تخصصی به منظور ایجاد ارتباط با مشتریان بانکداری اختصاصی و ارتقا و توسعه ی مناسبات و ارتباطات مطرح خواهد شد.

گواهی این دوره توسط IABFM که یکی از پر سرعت ترین انجمن های حرفه ای در حال رشد جهان با بیش از دویست هزار عضو، عضو پیوسته(شریک)، و وابسته در 145 کشور جهان می باشد، صادر خواهد شد.


تنها در سه سال گذشته IABFM، منتخب اداره ی مالیاتی آمریکا، وزارت مالی یونان، دولت چین، هیئت بازار (سرمایه) مالی عربستان سعودی، بازار بورس دبی، دولت سنگاپور، مرکز مالی قطر، بانک مرکزی عمان و غیره به عنوان تامین کننده ی خدمات آموزشی به کارکنان خود می باشد. همچنینIABFM، توسط رگولاتور ها به صورت رسمی ثبت و شناخته شده در سراسر جهان است.


مدرس دوره، مارتین اش استاد انگلیسی-استرالیایی با بیش از 25 سال فعالیت در صنعت مالی و بانکی و تجربیات چندین ساله در جایگاه مدیریت ارشد موسسات مالی و بانک های بین المللی می باشد که این تجربیات، ایشان را به یکی از شاخص ترین فعالین و مدرسان حوزه مالی و کسب و کار در استرالیا و آسیا-اقیانوسیه تبدیل کرده است.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های:88681973-88583726 تماس گرفته ویا به وبسایت www.emtedadtraining.com مراجعه فرمایید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► نا‌امن ترین مناطق تهران معرفی شدند
زاکربرگ 30 میلیون دلار خرج حریم خصوصی اش کرد ◄

مطالب مرتبط
بنر