جزئیات سرقت روز گذشته بانک تجارت

پنجشنبه ، 14 آذر 1387 ، 10:41

خودروی سارق بانک تجارت شعبه سهروردی کشف و پلیس آگاهی همچنان در جستجو برای شناسایی و دستگیری این سارق است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: سارق بانک مذکور پس از سرقت یک دستگاه خودروی 206 مشکی رنگ طی شب پیش از سرقت درمنطقه نیاوران تهران، طرح خود را برای انجام عملیات سرقت بانک تجارت شعبه هویزه شرقی در ساعت 14 و 14 دقیقه بعدازظهر روز گذشته(چهارشنبه) اجرا می کند.

سرهنگ مهدی احمدی افزود: فرد سارق پس از شناسایی بانک و پی بردن به این نکته که بانک مذکور دوربین مداربسته و مأمور محافظ ندارد با یک اسلحه کلت کمری وارد بانک شده و پس از مضروب ساختن چند مشتری اقدام به سرقت مقادیری پول از این بانک کوچک و فرعی می کند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی ناجا گفت: در جریان این سرقت مسلحانه یک نفر سارق شرکت داشت و سرقت در خلوت ترین ساعت رفت آمد خیابان هویزه و سهروردی یعنی 14 بعد از ظهر رخ داده است.

مأموران پلیس همزمان با گزارش سرقت توسط مدیران بانک در محل حاضر شده و جستجوی خود را برای یافتن فرد سارق آغاز کردند و در این اثنا بنا به گفته سرهنگ احمدی به یک دستگاه پژوی 206 مشکی رنگ خالی از سرنشین که دو خیابان بالاتر از محل حادثه پارک شده بود مشکوک شدند که پس از بررسیهای به عمل آمده مشخص شد که این خودرو سرقتی است و فرد سارق برای استفاده، آن را شب گذشته از منطقه نیاوران ربوده است.

تحقیقات پلیس در این باره همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

► استفاده از اسکناس باطله در ساخت تخته
مردم به جاي گوجه فرنگي رب بخورند ◄

مطالب مرتبط
بنر