مطلب روز/ بازیگری که در حین اجرای مرگ خود واقعا مرد!

پنجشنبه ، 26 دی 1392 ، 08:48
تا بحال چندین بازیگر در حالی که مشغول بازی کردن بروی صحنه بوده‌اند مرده‌اند؛ با اینحال، این داستان احتمالا بخصوص‌ترین و کنایه‌آمیزترین این حوادث است. این اتفاق برای زن بازیگری به نام ادیث وبستر افتاد.

به گزارش آلامتو به نقل از Businessinsider ؛ وبستر چندان بازیگر شناخته شده‌ای نبود و در طول زندگی‌اش نتوانست چندان خود را به عنوان بازیگر مطرح کند، اما با مرگ عجیب خود در تاریخ جاودانه شد. در طی اجرای نمایش “ُسگ مست” که در تالاری در بالتامور اجرا می‌شد، ادیث وبستر ۶۰ ساله نقش مادربزرگی را بازی می‌کرد. بر اساس داستان این نمایش، در قسمت دوم نمایش، قبل از اینکه داستان تمام شود، او می‌بایست شعری را می‌خواند که در آن می‌گفت “بعد از اینکه رفتم در مورد من حرفی نزنید.” و بعد از آن هم بروی زمین می‌افتاد و می‌مرد.

او برای ۸ سال این نقش را بازی می‌کرد، ولی در نوامبر سال ۱۹۸۶، بعد از اینکه آوازش را خواند، بروی زمین افتاد و مرد. طبق گفتۀ کارگردان نمایش، جمعیت، مثل همیشه، از اجرای او به هیجان آمده بود و با دست زدن او را تشویق کرد.

“همیشه اجراهای او با تشویق‌های بی‌نظیری همراه بود. شب به شب، او می‌مرد و می‌مرد، و آنشب او مرد و واقعا مرد.”

جمعیت ابتدا فکر کرد که این کمک خواستن‌های هم‌قطاران او بخشی از نمایش است، اما بعد از چند دقیقه، همه فهمیدند که بازیگر نقش واقعا مرده است. دکتر‌ها مشخص کردند که دلیل این مرگ یک حملۀ قلبی بوده است.

جالب است که این اولین حملۀ قلبی خانم ادیث در هنگام اجرای یک نقش نبوده است. بر اساس گفته‌های دخترش، در یک اجرا که چند سال قبل از مرگش بود، او در هنگام نمایش یک حملۀ قلبی داشت، اما تا اواخر آن شب برای درمان به بیمارستان مراجعه نکرد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► اندر حکایت از زیر کار در رفتن ما ایرانی ها
پول‌های بلوکه شده به حساب کدام بانک ایرانی می‌رود؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر