کارمندان گوگل با کشتی های سریع به سر کار می روند

پنجشنبه ، 17 بهمن 1392 ، 07:18

 


چند روزی است که شرکت گوگل در حال تست کردن یک روش حمل نقل برای کارمندانش است تا بتوانند با سرعت بیشتری به محل کارشان برسند.

این شرکت قبلا سیستم های اتوبوس رانی ای را راه اندازی کرد که چندان موفق نبودند و باعث بر هم زدن آرامش مردم سان فرانسیسکو شده بودند و حالا این غول تکنولوژی به سمت سویی دیگر رفته و قصد دارد کارمندانش را بوسیله کشتی های کوچک به محل کارشان انتقال دهد. کارمندان گوگل می توانند با مراجعه به ایستگاه های کشتی رانی مناطق اوکلند، برکلی و آلامدا به ردوود سیتی انتقال یابند.

 


نینا رانلز که مدیریت ستاد حمل  و نقل اضطراری آبی بر عهده دارد، بیان کرده که این طرح یک برنامه استراتژیک بلند مدت است و گوگل قصد دارد برای مدتی طولانی ای از طریق خلیج سان فرانسیسکو، امکان حمل و نقل کارمندانش را فراهم کند.


در ماه گذشته، شرکت گوگل یک قرارداد یک ماهه با یک شرکت حمل نقل خصوصی آبی بسته که بتواند در چهار نوبت حدود 140 نفر را از سه مبدا بیان شده به محل پایگاهش انتقال دهد.


سخنگوی گوگل به خبرگزاری گوگل گفته که نمی خواهند برای ساکنین سان فرانسیسکو مشکل ایجاد کنند و تصمیمی گرفته اند که دیگر داستان اتوبوس های گوگل تکرار نشود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► درقاب تصویر/ راهنمای سرویس و نگهداری پیکان
به بهانه رفتن بیل گیتس از ماکروسافت/تصاویر ◄

مطالب مرتبط
بنر