5 چیزی که کارآفرینان باید برای سرمایه گذاری بدانند

سه شنبه ، 20 خرداد 1393 ، 10:24


هر کار آفرین باید قبل وارد شدن به همکاری و سرمایه گذاری به 5 نکته ی مهم توجه کند:
•    عملکرد مالی
•    تجربه و پیش زمینه در صنعت
•    منحصر بفرد بودن شرکت
•    مدل تجاری موثر
•    بازار بزرگ
به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر کارآفرینان و تمام افرادی که میخواهند در زمینه ی تجارت فعالیت کنند باید از این 5 نکته مهم آگاهی داشته باشند.

 

 

 

1-عملکرد مالی:

هر زمان که یک سرمایه گذار بخواهد با شما وارد همکاری شود حتما عملکرد مالی آن شرکت را بررسی میکند. رشد و پیشرفت مالی شرکت و میزان درآمد آن از جمله مواردی است که مورد توجه سرمایه گذاران است میزان وام و قرض هایی که گرفتید و چالش های مالی که داشتید مورد توجه سرمایه گذاران است. ثباتی که در اوضاع مالی شرکت ایجاد میکنید میزان توانایی شما در مقابله با چالش ای مالی را نشان میدهد.


2-تجربه و پیش زمینه در صنعت:

سرمایه گذاران معمولا دوست ندارند که کارآفرینان در حین فعالیت و همکاری با آنان دچار مشکل شوند چیزی که آنها بیش از همه به آن توجه میکنند تجربه و توانایی مدیریت در کار است اکثر سرمایه گذاران در جست و جوی تجربه ی شما در تجارت و بیزینس و پیش زمینه و شناختی که از صنعت فعالیت خود دارید هستند.


3-منحصر بفرد بودن شرکت:

محصول و خدمات شما باید منحصر بفرد باشد و شما باید این را به صورت عینی به سرمایه گذار نشان دهید که کار و شرکت شما به حد زیادی قابلیت و ظرفیت سرمایه گذاری را دارد سرمایه گذاران حتما به دنبال نکته ی مثبت در تجارت شما خواهند بود و اگر آن را در کار و محصولات شما ببینند سرمایه گذاری خود را انجام خواهند داد.

4-مدل تجاری موثر:

به محض اینکه سرمایه گذاری روی کار شما ایجاد شود باید بتوانید مدل تجاری خود را معرفی کنید مدل و روش شما در کار باید حرفه ای و جذاب باشد و توجه سرمایه گذار را به خود جلب کند چون سرمایه گذاران از جنبه های مختلف شما و کارتان را بررسی میکنند بنابراین با شروع سرمایه گذاری باید استراتژی های خود را به نمایش بگذارید.


5-بازار بزرگ:

یک بازار خوب باید رشد و ظرفیت بالا برای فروش محصولات و خدماتی که ارائه میدهید داشته باشد. چون سرمایه گذاران به رقابت و رشد اهمیت زیادی میدهند آنها به دنبال شرکت هایی با توان پیشرفت بالا هستند تا سود دهی فراوان داشته باشند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 


► با همکاری که از شما متنفر است چگونه رفتار کنید؟
عکس/خدمه خانم پمپ بنزین در تهران ◄

مطالب مرتبط
بنر