محیط کاری مثبت با اثر گذاری بالا داشته باشید

دوشنبه ، 16 تیر 1393 ، 13:13


جدای از انجام وظایف و مسئولیتها در محیط های کاری مهمترین چیزی که به ایجاد یک فضای کاری خوب کمک میکند فضای مثبتی است که باعث شادی و انگیزه در کارمندان میشود این محیط کاری قطعا از اثر گذاری بالایی هم برخوردار خواهد بود. وقتی که محیط کاری خوبی داشته باشم قطعا کارها هم بهتر انجام میگیرد و به همان نسبت پیشرفت بیشتری هم خواهیم داشت.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر کار کردن در محیط های کاری که مثبت هستند با شور و اشتیاق بیشتری همراه خواهد بود همکاران و کارمندان تعامل و سازگاری بهتری با هم دارند و تیم کاری موفق تر از قبل عمل میکند. کسب تجربه در چنین محیط های کاری به موفقیت های آتی کارمندان کمک زیادی خواهد کرد و در انتهای یک روز کاری کارمندان از کار در این محیط فعالی خسته و کسل به نظر نمیرسند.

 


تجارت نیاز به یک عامل پیشرو دارد و البته ایجاد یک محیط سالم برای جذب استعدادهای مختلفی که با ایده های شان بتوانند به صعود تجارت کمک کنند.


یک ارتباط خوب و دوستانه و سالم به ایجاد یک فضای مثبت در کار کمک میکند این ارتباط دوستانه فقط نباید محدود به کارمندان باشد بلکه ارتباط خوب بین کارفرما و کارمندان همچنین بین کارمندانی که مقام بالاتری دارند و همچنین ارتباط خوب بین کارمندان با مشتریان به ایجاد یک فضای کاری مثبت کمک میکند حتما نباید ارتباط خوب را محدود به کارمندان و یک تیم کاری کنیم بلکه وقتی مشتریان یا دیگر تجاری که به شرکت و محل کار شما مراجعه میکنند باید این ارتباط خوب را بین تک تک اعضای یک تیم کاری ببینند ارتباط خوب مدیر با کارمندان و کارمندان با مشتریان بسیار تاثیر خوبی روی دید مشتری نسبت به شرکت و محصولات شما خواهد گذاشت.


اینکه کارمندان قدرت تصمیم گیری داشته باشند از دیگر نشانه های یک فضای کاری خوب است کارمندانی که بتوانند در کنار یکدیگر به یک نتیجه ی کاری خوب برسند تصمیم صحیحی در مقابل چالش ها بگیرند و در تمام جزئیات کاری با یکدیگر مشورت کنند ویژگی بسیار مهم یک فضای کاری خوب است.


دادن امتیاز به کارمندان و تشکر و قدردانی از آنها هم میتواند به ایجاد یک فضای مثبت منجر شود چون این فضای مثبت هر پیشرفتی را تحسین میکند و حتی به کوچکترین عملکرد مثبت کارمندان هم توجه میکند و از آنها قدردانی میکند بنابراین این مهمترین ویژگی یک محیط کاری با اثر گذاری بالاست که بتواند کارمندانش را تحسین کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► بانکی: پیش خوان روزنامه های اقتصادی امروز،17 تیر93
حذف صفرها از پول ملی امسال کلید می‌خورد؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر