عرضه محصولات 30 تولیدکننده کشور در بورس کالا

شنبه ، 22 شهریور 1393 ، 14:02

در صورت تقاضا امروز شنبه بیش از 92 هزار تن انواع محصولات 30 تولیدکننده کشور در بورس کالا عرضه می شود.

بنابراعلام بورس کالا، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، بیش از 23 هزار تن انواع مواد پلیمری و شیمیایی مجتمع های پتروشیمی اروند، ایلام، آبادان، برزویه، بندرامام، بوعلی سینا، پارس، تندگویان، خوزستان، شازند، شیراز، کارون، کرمانشاه، مهر و شرکت های پلیمر کرمانشاه و مترو میدل ایست چین روی تابلوی عرضه می رود.

در گروه قیر نیز در صورت تقاضا، حدود 35 هزار تن انواع قیر شعب مختلف شرکت نفت پاسارگاد، حدود 10 هزار تن انواع قیر شرکت نفت جی، هفت هزار تن قیر 85100 شرکت پالایش نفت تبریز و چهار هزار تن انواع قیر شرکت ایزوگام تبریز راهی تالار معاملات می شود. شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز با هشت هزار تن لوب کات سنگین در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی حضور می یابد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد عرضه یکهزار تن شمش هزار پوندی 99.8 مجتمع آلومینیوم هرمزگان(هرمزال) به قیمت پایه 73 هزار و 856 ریال و به صورت نسیه است. این شرکت همچنین 400 تن شمش هزار پوندی 99.8 را به صورت نقد و به قیمت پایه 71 هزار و 705 ریال راهی تالار معاملات می کند.

این گزارش حاکی است، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، یکهزار تن گندم دورم کهگیلویه و بویراحمد و 500 تن قند کارخانه بردسیر کرمان عرضه می شود.

گفتنی است، دو هزار تن قیر 6070 شرکت آذر دوام یول و 200 تن قیر 6070 شرکت دنا بام گلستان عرضه را در تالار صادراتی تجربه می کند.
اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► نحوه تعامل فعالان بازار ارز
طلای جهانی ۳۰ دلار ارزان شد ◄

مطالب مرتبط
بنر