ثبت نام تسهیلات طرح فجربانک مسکن

چهارشنبه ، 16 بهمن 1387 ، 12:00

 

روابط عمومي بانك مسكن از پرداخت 80ميليون ريال تسهيلات ساخت مجتمع به واحدهاي نيمه‌تمام خبر داد.

بر اساس اين گزارش، بانك مسكن به مناسبت دهه مباركه فجر و در راستاي تحقق اهداف بانك به منظور رونق بخشيدن به ساخت‌وساز در كشور و كمك به اتمام ده‌هزار واحد نيمه‌تمام در استان تهران، به آن دسته از متقاضياني كه داراي واحدهاي نيمه تمام هستند تا سقف 80ميليون ريال تسهيلات ساخت در چارچوب عقد مشاركت واقعي بر اساس نرخ بازده مورد انتظار بانك براي هر واحد مسكوني پرداخت مي‌كند.


طول دوران مشاركت در اين تسهيلات حداكثر يك سال بوده كه در صورت تبديل آن به فروش اقساطي مدت بازپرداخت تسهيلات 4 سال تعيين گرديده است.
اين گزارش حاكي است، داشتن يا افتتاح حساب نزد بانك مسكن و قابل ترهين بودن ملك از جمله شرايط اعطاي تسهيلات ساخت 80ميليون ريالي بانك مسكن مي‌باشد كه در صورتي به متقاضي پرداخت مي‌شود كه پروژه وي حداقل 60درصد (يا در مرحله گچ و خاك) و حداكثر 80درصد پيشرفت فيزيكي داشته و متقاضي بتواند با استفاده از اين تسهيلات پروژه خود را تكميل نمايد.


متقاضيان استفاده از اين تسهيلات مي‌توانند از روز سه‌شنبه مورخ 15بهمن ماه سال جاري با مراجعه به سايت بانك مسكن به آدرس www.bank-maskan.ir فرم درخواست را تكميل و براي پيگيري مراحل بعدي كد رهگيري خود را دريافت نمايند.ثبت نام تا روز 22 بهمن ادامه می یابد.


لازم به يادآوري است اعطاي تسهيلات طبق مقررات بانك صرفا به مالكين مقدور مي‌باشد و تكميل اين فرم و درخواست تسهيلات هيچ گونه تعهدي را براي بانك به منظور پرداخت تسهيلات ايجاد نمي‌كند.


ضمنا چنانچه تعداد درخواست‌ها بيش از ده‌هزار واحد باشد،اولويت اعطاي اين تسهيلات با متقاضياني است كه تعداد واحد مركزي داشته باشند.
همچنين متقاضيان مي‌توانند در صورت هر گونه ابهام و كسب اطلاعات بيشتر با مركز مشاوره و اطلاع‌رساني بانك مسكن با شماره تلفن 1830تماس حاصل نمايند.

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید


منبع:سایت بانک مسکن

► پيشنهادهاي نشست داووس براي اقتصاد جهاني
عیدی کارمندی سکه می شود ◄

مطالب مرتبط
بنر