محدودیت‌های نرم‌افزار Outlook

پنجشنبه ، 7 اسفند 1393 ، 10:02

بانکی دات آی آر: شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرد که در هفته‌های آینده، از سرویس‌های گفتگوی گوگل (Google Talk) و چت فیس‌بوک در سرویس Outlook دیگر پشتیبانی نخواهد کرد.
به گزارش دیجی کالا، شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرد که در هفته‌های آینده، از سرویس‌های گفتگوی گوگل (Google Talk) و چت فیس‌بوک در سرویس Outlook دیگر پشتیبانی نخواهد کرد. مایکروسافت علت اصلی قطع سرویس گفتگوی گوگل از سرویس Outlook را شرکت گوگل خواند و در ادامه افزود : "این تصمیم به دلیل عدم پشتیبانی گوگل از سرویس چت در پروتکل گفتگوی گول است." همچنین مایکروسافت قصد قطع پشتیبانی از سرویس چت فیس‌بوک را هم دارد، اما دلیل این کار هنوز از طرف این شرکت فاش نشده است.

ترکیب شدن سرویس گفتگوی گوگل با چت فیس‌بوک در Outlook، فواید زیادی را برای کاربران این سرویس دارد. از جمله این فواید می‌توان به همراه بودن کاربران با یکدیگر به صورت روزانه اشاره کرد. در همین راستا، مایکروسافت اعلام کرد که این قابلیت همچنان باقی خواهد ماند و قطع سرویس چت، لطمه‌ای به این مسئله وارد نخواهد کرد. حالا این غول نرم‌افزار، کاربران را به استفاده از «اسکایپ» (Skype) در سرویس Outlook تشویق می‌کند.

► محکومیت اپل به پرداخت خسارت
ریموت کنترل همه‌کاره ◄

مطالب مرتبط
بنر