اپلیکیشن خرید، برای هنگامی که فروشگاه بسته است!

سه شنبه ، 1 دی 1394 ، 14:14

 

بانکی دات آی آر: یک اپلیکیشن جدید با نام "خرید در خیابان"(Shop in Street)  به کاربر امکان می دهد که از یک فروشگاه حتی هنگامی که بسته است نیز، خرید کند.

رافائل لیانی، بنیانگذار اپلیکیشن "خرید در خیابان" می گوید: "برای مثال از جلوی مغازه ای رد می شوم و یک جفت کفش را میبینم، وقت زیادی ندارم که وارد مغازه شوم و درباره اش بپرسم؛ اما در چند ثانیه به کمک اپلیکیشن "خرید در خیابان" میتوانم به کفشهای داخل ویترین و اطلاعات مربوط به آن دسترسی پیدا کنم."

این کارآفرین 34 ساله از آنجایی که می خواست پس از ساعات کار فروشگاهها خرید کند، به فکر ایجاد این اپلیکیشن افتاد. این اپلیکیشن به کاربر امکان ارتباط با ویترین مغازه ها که مجهز به فرستنده ی خاصی است را می دهد؛ تا با افزودن کالا به لیست مورد علاقه خود و رزرو آن، حتی در ساعات تعطیلی مغازه هم آنرا دریافت کند.
مزیت دیگر این اپلیکیشن در این است که وقتی تعداد مشتریها در روزهای خاص و مناسبت ها مانند روز مادر یا روز عشق زیاد میشود، کسی که وقت زیادی برای وارد شدن به مغازه را ندارد، می تواند آنرا سفارش داده و در مدت زمان معینی تحویل بگیرد.

بیش از شش میلیون نفر در فرانسه از فن آوری  NFC یا ارتباط میدانی با برد کوتاه استفاده می کند. قبلا این فن آوری فقط برای تلفنهای آندرویید قابل استفاده بود ولی اکنون برای آی فون نیز قابل دسترس است.

برگرفته از discovery

مترجم: مهرداد دستورانی

► سقوط گلوله‌ی آتشین در جورجیای آمریکا
پارچه هوشمند برای ارتقای عملکرد ورزشکاران ◄

مطالب مرتبط
بنر