معامله دوج و شیبا با کارمزد صفر در صرافی امن والکس

چهارشنبه ، 25 مرداد 1402 ، 11:26






اگر درزمینهٔ ارز‌های دیجیتال اطلاعات دارید، حتماً تابه‌حال نام این دو ارز را شنیده‌اید. سرمایه‌گذاران زیادی اقدام به معاملهٔ این دو ارز دیجیتال می‌کنند. شما برای معاملهٔ این دو ارز، به یک صرافی امن نیاز دارید و چه صرافی‌ای بهتر از والکس؟ افراد زیادی برای انجام انواع معاملات ارز دیجیتال به سراغ این صرافی ‌می‌روند، زیرا امنیت کافی را برای کاربران فراهم کرده و امکانات خاصی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. یکی از این امکانات، راه‌اندازی کمپین معامله و خرید دوج و شیبا با کارمزد صفر است. بله درست شنیدید! شما می‌توانید برای مدت محدودی، این دو ارز را در صرافی ارز دیجیتال والکس بدون کارمزد معامله کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا جزییات این موضوع را بررسی کنیم.

آشنایی با ارز دیجیتال شیبا
قبل از این‌که بخواهیم درمورد صرافی والکس و کارمزد آن برای معاملات دوج و شیبا صحبت کنیم، بهتر است با این دو ارز دیجیتال به‌خوبی آشنا شوید. شیبا در دسته ارز‌های دیجیتال غیرمتمرکز قرار دارد و در سال ۲۰۲۰ ایجاد شد. با این‌که ارز دیجیتال شیبا یکی از دارایی‌های کم‌ارزش به‌شمار می‌رود، اما بخش زیادی از معاملات را به خود اختصاص داده‌است و توانسته در رتبهٔ ۱۴ قرار بگیرد. دلیل این محبوبیت را می‌توان قیمت پایین این ارز بیان کرد و بسیاری از افراد می‌توانند به‌راحتی آن را خریداری کنند.
شیبا را با الهام از دوج کوین ایجاد کرده‌اند و همین امر موجب شده‌است تا بسیاری از افراد، این ارز را با دوج‌کوین اشتباه بگیرند. جالب است بدانید شیبا توانست در سال ۲۰۲۱ صعود بی‌نظیری را داشته باشد و از دوج‌کوین نیز پیشی گیرد. اگر شما هم قصد معاملهٔ این ارز را دارید، باید بدانید امروزه صرافی ارز دیجیتال والکس شرایطی فراهم کرده‌است تا افراد بتوانند خرید شیبا را با کارمزد صفر انجام دهند.
آشنایی با دوج‌کوین
یکی از ارز‌های دیجیتالی که نام خود را از یک میم‌کوین محبوب گرفت، دوج کوین بود. این ارز دیجیتال نظیر دیگر ارز‌های اتریوم یا بیت‌کوین است. این ارز دیجیتال توانست در سال ۲۰۲۱، بسیار مورد توجه قرار بگیرد. دوج کوین یکی از ارز‌های دیجیتال منبع باز و همتابه‌همتا به‌شمار می‌رود. در ابتدا ارز دیجیتال دوج‌کوین به‌عنوان یک شوخی ایجاد شد و امروزه توانسته است به ارزش بالایی برسد و سرمایه‌گذاران زیادی آن را معامله کنند. همچنین بهتر است بدانید خرید دوج‌کوین با کارمزد صفر نیز در صرافی والکس برای کاربران در نظر گرفته شده‌است که در ادامه در خصوص جزییات آن صحبت خواهیم کرد.
چرا صرافی والکس؟
همان‌طور که در ابتدا بیان شد، شما برای خرید دوج و شیبا با کارمزد صفر، به یک صرافی امن و مطمئن نیاز دارید. صرافی ارز دیجیتال والکس یکی از معروف‌ترین صرافی‌هایی است که می‌توانید برای انجام معاملات خود، آن را انتخاب کنید. این صرافی یکی از اولین صرافی‌های ایرانی محسوب شده‌است که توانسته با ارائه خدمات متنوع و امکانات مختلف به کاربران، بسیار محبوب واقع شود. این پلتفرم آنلاین به شما اجازه می‌دهد تا خریدوفروش انواع ارز‌های دیجیتال ازجمله شیبا و دوج را به‌راحتی انجام دهید. این صرافی یک واسطه بین فروشندگان و خریداران است و می‌تواند معامله‌ای امن و پرسود را برای آن‌ها فراهم کند. امکانات متعدد این صرافی ازجمله دلایلی است که موجب شده‌است تا سرمایه‌گذاران برای انجام معاملات خود، این صرافی را انتخاب کنند. در ادامه امکانات این صرافی را به شما معرفی خواهیم کرد.



امکانات صرافی والکس
همان‌گونه که بیان شد، صرافی والکس ویژگی‌ها و امکانات خاصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این بخش برخی از امکانات و ویژگی‌های این صرافی را برای شما بیان می‌کنیم.
فرصت معامله در یک صرافی ایرانی
در بخش‌های قبل اشاره کردیم که صرافی والکس یکی از اولین صرافی‌های ایرانی به‌شمار می‌رود. شما در این صرافی فرصت انجام معاملات مختلف را خواهید داشت. انجام معاملات در صرافی‌های خارجی خطراتی همچون از دست دادن دارایی، تحریم کاربران و غیره را در پی دارد. به همین علت شما باید به سراغ یک صرافی ایرانی معتبر بروید که با چنین مشکلاتی مواجه نشوید.
ارائه قیمت لحظه‌ای
در صرافی ارز دیجیتال والکس، لیست تمامی ارز‌های دیجیتال معتبر و پرطرفدار به شما ارائه می‌شود. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا بتوانید از قیمت هر یک از ارز‌های دیجیتال ازجمله دوج‌کوین، شیبا و غیره به‌صورت لحظه‌ای مطلع شوید. شما می‌توانید قیمت‌های مختلف را در این صرافی ارز دیجیتال، بر پایهٔ بازار تتر یعنی دلاری و تومان و به شکل آنی ببینید.
خرید دوج و شیبا با کارمزد صفر در والکس
در مطالب فوق بیان کردیم که صرافی ارز دیجیتال والکس شرایطی را ایجاد کرده تا کاربران بتوانند خرید دوج کوین با کارمزد صفر و همچنین خرید شیبا با کارمزد صفر را انجام دهند. این صرافی تصمیم دارد به کاربران اجازه دهد که بتوانند تا پایان تابستان امسال، معاملات شیبا و دوج را با کارمزد صفر درصد انجام دهند. این فرصت موجب شده‌است تا کاربران بتوانند از دو ارز دیجیتال شیبا و دوج سود بیشتری کسب کنند.
این صرافی ارز دیجیتال بدین شکل کارمزد صفر درصد را برای معاملات دوج و شیبا در نظر گرفته و آن را فعال کرده‌است تا تمام کاربران بتوانند هم در معاملات پیشرفته و هم در قسمت خریدوفروش آنی و بات‌های معامله‌گر، از آن استفاده کنند. این فرصت شگفت‌انگیز از تاریخ ۱۲ مرداد ماه برای کاربران آغاز شده و تا ۳۱ شهریور ماه ادامه خواهد داشت. حتی اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که برای خرید شیبا با کارمزد صفر درصد و همچنین خرید دوج کوین با کارمزد صفر درصد مهارت و دانش کافی ندارید، این امکان برای شما فراهم شده‌است تا بتوانید بات‌هایی با پیشنهاد خودکار را فعال کنید و سود بالایی دریافت نمایید.



جمع‌بندی
خرید دوج و شیبا با کارمزد صفر درصد یکی از مهم‌ترین فرصت‌هایی است که در صرافی ارز دیجیتال والکس برای شما فراهم شده‌است. در این صرافی شما می‌توانید تا پایان ۳۱ شهریور ماه، تمامی معاملات ارز‌های دیجیتال دوج و شیبا را بدون کارمزد انجام دهید. این کار برای شما بسیار سودمند خواهد بود و در معاملات بالا می‌توانید اهمیت آن را مشاهده کنید.

► ثبت‌ نام وام ازدواج - تسهیل در روند ازدواج
ویژگی پاداش دهی با اهرم غیرمتمرکز دای به چه معنی است؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر