مشتریان بانک توسعه صادرات کد اعتباری می گیرند

دوشنبه ، 22 شهریور 1389 ، 14:54

 

فاز نخست طراحی نرم افزار ارتباط با مشتریان اعتباری در بانک توسعه صادرات با هدف تسهیل فرآیند ارتباط با متقاضیان تسهیلات از بدو ورود به شعبه با اختصاص کد اعتباری به مشتریان این بانک به پایان رسید


به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومي بانك توسعه صادرات، با طراحي اين نرم افزار كه با همكاري مديريت فناوري ارتباطات و اطلاعات و مديريت امور اعتبارات بانك توسعه صادرات شكل گرفته است،  تمام مشتريان اعتباري اين بانك از نيمه دوم مهرماه سالجاري صاحب كد اعتباري مي شوند.

بنابراين گزارش،  اختصاص اين كد اعتباري اجراي مقررات پولشويي و شناخت ذينفع واحد را تسهيل مي كند و از طرفي اين امكان را به وجود مي آورد كه سياست هاي تجهيز منابع متناسب با ميزان درخواست هاي اعتباري مشتريان اتخاذ شود.

اين گزارش مي افزايد:هدف اصلي اين نرم افزار مكانيزه كردن كل فرآيند كاري مديريت امور اعتبارات بانك توسعه صادرات مي باشد تا وصول درخواست مشتري تا  مرحله تصميم گيري نهايي درسلسله  اركان اعتباري در اين محيط مجازي صورت پذيرد

پس از اختصاص كد اعتباري يكتا شده براي هر مشتري، اطلاعات آنان  در جداول بانك اطلاعاتي نرم افزار وارد مي شود و به دنبال آن تمام مراحل شامل درخواست مدارك،تهيه گزارشهاي كارشناسي ،استعلامها ،ابلاغها و طرح در جلسات كميته هاي اعتباري ،تصميم گيري ها و تهيه مصوبه در اين محيط اين نرم افزار قابل دستيابي است.
در فاز آخر طراحي اين نرم افزار مشتريان در زمان ورود به شعب  بانك توسعه صادرات،اطلاعات را در سيستم وارد و پيگيري را به صورت آن لاين در اين سيستم انجام دهند.
با توجه به دسترسي به حجم وسيع آمار و اطلاعات موجود در بانكهاي اطلاعاتي اين نرم افزار امكان تحليلهاي گسترده فراهم مي شود .پس از انجام اين تحليلها امكان كم كردن گرهها و بالابردن بهره وري ميسر مي شود.

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

چند توصیه به آقایی که پول خوب میگیره چون حقشه !

زمين‌خوارانی که زنداني آزاد مي‌كردند!

ستاره‌های سینمایی در عالم سیاست (+عکس)

رتبه بندی بانک های خصوصی ازنظر سود آوری

اثبات بی طرفی/سوئیس حساب ایرانی ها را مسدود کرد

100 هزار شِكِل هزينه سالانه بَزَك نتانياهو!

گزارش تصویری/ هنوز هم دود از کنده بلند می شه!

اسامی موسسات اعتباری بدون مجوز

چرا چپ دست‌ها پولدار ترند؟!

زمان حذف یارانه نان

ماراتن بین‌بانکی در یارانه‌ها

وقتی همه خوابیم / راهزنان اینترنتی در پوشش بانک سامان!+تصویر

در کافی نت ها مراقب این قطعه باشید + عکس

10 دزدی از مشهورترین دزدی های جهان

► کارمندان مایکروسافت در محل کار بازی می کنند !
گفتگویی جالب با پسر وزیر رفاه یا وزیر در رفاه ! ◄

مطالب مرتبط
بنر