دزد بانکی که همه را شوکه کرد + عکس

چهارشنبه ، 31 شهریور 1389 ، 14:24

 


سارقی با حمله به چند خانم در محوطه خودپردازهای بانک سیتی بنک در شهر کالیفرنیا ، کل پولی را که آن ها از دستگاه دریافت کرده بودند می رباید و از صحنه می گریزد.


به گزارش بانکی دات آی آر، به نقل از سی بی اس، پلیس در پی این سرقت به کلیه مردم در مورد این مرد سارق هشدار می دهد. این مرد که در روز روشن و در اوج شلوغی بدون هرگونه واهمه ای از دستگیری اقدام به سرقت کرده ، توسط دوربین های امنیتی  شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفته است.


وی با وانمود کردن آن که اسلحه ای در دست دارد، در پشت عده ای از خانم ها حاضر شده و با تهدید کل پول آنان را به سرقت می برد.

 

 

 

آن چه بیش از هر چیز باعث تعجب و وحشت مردم شده است این است که چطور این فرد با وجود اطلاع از کلیه دوربین های امنیتی و در وسط روز دست به این اقدام زده است. شاهدان می گویند،" در حالی که کل مسائل امنیتی در محوطه خودپرداز ها در نظر گرفته شده است، احتمال دزدی به مغز انسان خطور نمی کند و به همین دلیل این اتفاق بیشتر برای ما شوک آور بود."


قربانیان این ماجرا می افزایند، هر چند بارها راه های مراقبت از پول خود و سایر نکات ایمنی برای جلوگیری از سرقت آموزش داده می شود اما زمانی که کسی ادعا کند اسلحه ای در دست دارد، کل آن نکات کنار زده می شود.


یکی از خانم هایی که پولش به سرقت رفته  می گوید کسی که با این شرایط بی پروا به مردم حمله می کند ، معلوم است که مقاومت در مقابل او بی معنی است  و من خوشحالم که کار اشتباهی نکردم.

 

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

چند توصیه به آقایی که پول خوب میگیره چون حقشه !

زمين‌خوارانی که زنداني آزاد مي‌كردند!

ستاره‌های سینمایی در عالم سیاست (+عکس)

رتبه بندی بانک های خصوصی ازنظر سود آوری

اثبات بی طرفی/سوئیس حساب ایرانی ها را مسدود کرد

100 هزار شِكِل هزينه سالانه بَزَك نتانياهو!

گزارش تصویری/ هنوز هم دود از کنده بلند می شه!

اسامی موسسات اعتباری بدون مجوز

چرا چپ دست‌ها پولدار ترند؟!

زمان حذف یارانه نان

ماراتن بین‌بانکی در یارانه‌ها

وقتی همه خوابیم / راهزنان اینترنتی در پوشش بانک سامان!+تصویر

در کافی نت ها مراقب این قطعه باشید + عکس

10 دزدی از مشهورترین دزدی های جهان

► قطعی که خسارت های میلیونی به جای گذاشت
قيمت وام مسكن در بازارافزايش يافت ◄

مطالب مرتبط
بنر