حکایت کسانی که قدشان از رئیس جمهور بلندتر است + عکس

سه شنبه ، 23 آذر 1389 ، 10:48

حساسیت نیکولا سارکوزی ، رئیس جمهور فرانسه ، بر روی قامت کوتاهش بار دیگر دردسر ساز شد.

 

به گزارش بانکی دات آی آر ، سارکوزی که قصد سفر به هند را دارد ، از آژانس های امنیتی هند خواسته است تا محافظانی را برای وی انتخاب کنند که هم قد وی یا کوتاهتر از او باشند.

 

 


البته این اولین بار نیست که رئیس جمهور فرانسه چنین درخواست هایی دارد ، به طور مثال سال گذشته ، نشريه «ون مينوت»  نوشت :  همه كاركنان كارخانه «فورسيا» در «نورماندي» فرانسه بايد موقع ديدار «ساركوزي» از اين كارخانه «قدكوتاه» مي بودند تا مبادا در عكسي كه گرفته مي شود كسي پشت سر جناب رئيس جمهور احياناً از او بلندتر باشد! جالب تر آنکه همه كارگران حاضر در محل هم از قبل برحسب قدشان انتخاب شده بودند! حالا، اگرچه كاخ «اليزه» موضوع را تكذيب مي كند، اما يكي از اعضاي اتحاديه اين كارخانه تجهيزات اتومبيل هم مي گويد اين كار به درخواست مصرانه خود «اليزه» انجام گرفته بود.

 

 

 

به غير از اين هم، روزنامه «رپوبليك دپيرنه» در ژوئن 2010 نوشته است: دو فرستاده اليزه يك هفته پيش به «بورد» آمدند تا آن دسته از كارگران كارخانه «توربومكا» را كه قرار بود به مناسبت ديدار «ساركوزي» در 22 ژوئن با او عكس بگيرند، انتخاب كنند. دستور هم اين بود: هيچ كس نبايد بيشتر از 70/1 قد داشته باشد! به اين ترتيب، مهندس توليد كارخانه كه 85/1 قد داشت، اجباراً از رده خارج شد!

 

 

 

اين درخواست وزارت خارجه هند پليس و آژانس هاي امنيتي را پاك سردرگم كرده و ضرب الاجل پيدا كردن پرسنل قدكوتاه ظرف 24 ساعت همه را به تكاپو انداخته است. چرا كه ، قد و قواره هيچكدام از مأموران در فهرست اسامي آنها ذكر نشده بود! «آلترانفو» در خاتمه مي نويسد: «اين موضوع واقعاً يك جوك است. حالا، ما به اين آدم رواني كاخ اليزه تبريك مي گوييم. چون به خاطر خود كوتوله بيني جناب اعليحضرت پاشنه اول، حالا در هند هم به فرانسه مي خندند!»

خبرهای منتخب بانکی

اینترنت / یک سایت متفاوت برای همسریابی ! + عکس

شیطنت کودکانه و برداشت از حساب بانکی برای فیس بوک

نتیجه ی یک تحقیق جالب در خصوص اخلاق کاربران فیس بوک

حکایت تلخ مدیران نالایق و فوتبالیست های بی خاصیت

معرفی سایت دیگ + گزارش تصویری از دفتر سایت

فیس بوک عامل طلاق یک پنچم آمریکایی ها

مراحل دزدی از یک زن در چین + عکس

همسریابی به وسیله ی یوتیوب + عکس

فیلم فیس بوک هم ساخته شد

6 اشتباه مرگبار شغلی در فیس بوک

دردسر جشن تولد دختر نوجوان در فیس بوک + عکس

فیس بوک مانع ازدواج مجدد وزیر فرانسوی شد + عکس

سوء استفاده از 1000 دختر جوان به وسیله ی فیس بوک + عکس

عکسهای مستهجن فیس بوک دختر فوتبالیست استرالیایی دردسرساز شد

► استخدام تكنسين مكانيك(اصفهان)
آغاز پذيره‌نويسي نخستين بانك مجازي ايران ◄

مطالب مرتبط
بنر