آخرین اخبار پیرامون نحوه دریافت یارانه نقدی

يكشنبه ، 19 دی 1389 ، 14:17

::راهنمای ثبت نام خانوار در سامانه هدفمندی یارانه ها::

:: باز گشایی سامانه ثبت حساب سرپرستان خانوار(جدید)

با پايان يافتن سومين مرحله از طرح جمع آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها، سامانه مركز آمار ايران موقتا غيرفعال شد.
مركز آمار ايران اعلام كرد: مرحله سوم طرح جمع آوري اطلاعات خانوارهاي كشور كه از اول آذر 1389 آغاز شده بود، در تاريخ 15دي 1389 به پايان رسيده است و سامانه اينترنتي آن تا آغاز مرحله بعد غيرفعال خواهد بود. هموطناني كه تاكنون نسبت به ثبت نام در اين سامانه اقدام نكرده اند، لازم است تا شروع مرحله چهارم كه زمان آن متعاقبا از طريق رسانه هاي جمعي اعلام خواهد شد، منتظر بمانند.

 


همچنين كساني كه قبلا در اين سامانه ثبت نام كرده اند، بايد به موارد زير توجه كنند.


براساس اين گزارش، چنانچه افرادي در اين مرحله يا مراحل قبلي ثبت نام كرده و هنوز يارانه خود را دريافت نكرده اند و يا تاكنون شماره حساب خود را به سامانه رفاهي معرفي نكرده اند؛ همچنين افرادي كه مشكل شماره حسابشان در بانكهاي عامل حل نشده است و يا يارانه واريز شده به حساب آنان با تعداد اعضاي خانوار هماهنگي ندارد؛ و يا در پي كسب اطلاع از نحوه واريز يارانه در مراحل بعدي هستيد، با تلفن 09620 سازمان هدفمندسازي يارانه ها تماس حاصل فرماييد.

اخبار مرتبط / ادامه ی خبر پس از لینک ها :

:: برای ثبت نام خانوارهای جدید جهت دریافت یارانه نقدی اینجا کلیک کنید

:: پاسخ به سوالات شما در خصوص ثبت مشخصات حساب سر پرست خانوار

:: مرحله نخست هدفمند کردن یارانه ها آغاز شد

:: برای ثبت شماره حساب سرپرست خانوار اینجا کلیک کنید

 


همچنين نشاني سازمان هدفمندسازي يارانه ها: تهران، خيابان آفريقا، پايين تر از چهارراه جهان كودك، كوچه ناوك مي باشد.

 


علاوه بر اين اگر از زمان ثبت نام خانوار در سامانه اينترنتي اطلاعات خانوار مركز آمار ايران يكي از چهار واقعه تولد، فوت، ازدواج يا طلاق رخ داده و هنوز در اين سامانه ثبت نشده است و يا يكي از وقايع مذكور تا قبل از شروع مرحله بعدي اين طرح در خانوار رخ دهد، لازم است پس از آغاز مرحله چهارم طرح، ابتدا به سامانه اينترنتي اطلاعات خانوار مركز آمار ايران مراجعه و از ثبت واقعه كه توسط سازمان ثبت احوال كشور در اين سامانه اعمال شده است، اطمينان حاصل شود. در صورتي كه واقعه مورد نظر در سامانه مركز آمار ايران ثبت نشده باشد، بايد نسبت به اعمال تغييرات مذكور در سامانه اقدام نمود.


اگر به هر دليل خانوار به 2 يا چند خانوار تجزيه شده و افراد مايل به تجميع آنها هستند و يا يكي از اعضاي خانوار به اشتباه در خانوار ديگري ثبت شده است؛ يا اينكه خانوارها با كاهش يا افزايش بي دليل تعداد اعضاي خانوار خود مواجه اند لازم است پس از آغاز مرحله بعدي طرح جمع آوري اطلاعات خانوارهاي كشور كه از طريق رسانه هاي جمعي اعلام مي شود، به سامانه اينترنتي اطلاعات خانوار مركز آمار ايران مراجعه فرماييد.


اين گزارش حاكي است: اگر فردي قبلا در سامانه اطلاعات خانوار ثبت نام كرده و سرپرست خانوار به هر دليل غايب يا فاقد صلاحيت سرپرستي و دريافت يارانه خانوار است، همچنين اگر در خصوص نحوه دريافت يارانه در خانوار شما اختلاف وجود دارد و يا در اثر وقوع طلاق در خانوار و موضوع حضانت يا كفالت، فرزندان دچار مشكل هستند، لازم است پس از آغاز مرحله بعدي طرح جمع آوري اطلاعات خانوارهاي كشور كه از طريق رسانه هاي جمعي اعلام مي شود، به فرمانداري شهرستان محل اقامت خود مراجعه و مدارك مربوطه را براي رفع مشكل ارائه فرماييد.

 

پربازدیدترین اخبار بانکی:

===============

 

► بازاریابی و تبلیغات با استفاده از پیاده رو + عکس
گزارش تصویری / اختراعات عجیب برای زندگی روزمره ◄

مطالب مرتبط
بنر