اخراج گسترده کارکنان یک شرکت بیمه به علت فارسی زبان بودن

يكشنبه ، 29 خرداد 1390 ، 12:31
در پی اخراج گسترده کارمندان شیعی و ایرانی از شرکتهای بحرینی که در راستای اقدامات امنیتی رژیم بحرین جهت کنترل نا آرامی های اخیر در این کشور انجام شده است، شرکت گلف اسیست (Gulf Assist) که نماینده شرکت بیمه مپفری (Mapfre) در منطقه خاورمیانه است، تعداد زیادی از کارمندان ایرانی و فارسی زبان خود را، در حمایت از اقدامات ضد شیعی و ضد ایرانی خاندان آل خلیفه اخراج نمود.

به گزارش بانکی شرکت مپفری قرارداد بیمه اتکایی با تعداد زیادی از شرکتهای بیمه کشور دارد و حوزه اصلی فعالیت این شرکت در ایران بیمه های درمان مسافرتی می باشد. با توجه به اینکه سفارتخانه های کشورهای اروپایی عضو پیمان شینگن در ایران برای اعطاء ویزا به متقاضیان ایرانی بیمه نامه درمان مسافرتی این شرکت را جزء مدارک اصلی به حساب می آورند، بازار سودآوری برای فعالیت شرکت بیمه مپفری در ایران مهیا شده است.

کلیۀ ارتباطات و خدمات قابل ارائه به شرکتهای بیمه ایرانی، که فروشندگان بیمه درمان مسافرتی شرکت مپفری در داخل کشور می باشند، از طریق شرکت بحرینی گلف اسیست که نماینده رسمی شرکت مپفری در منطقه خاورمیانه است، انجام می شود.

این در حالی است که با توجه به اخراج کارکنان ایرانی از شرکت گلف اسیست، ظرف دو ماه اخیر سطح خدمات رسانی این شرکت به اتباع ایرانی بسیار کاهش یافته و ایرانیانی که با پرداخت حق بیمه بیمه نامه درمان مسافرتی این شرکت را خریداری می کنند، در زمان بروز حادثه در خارج از کشور که نیاز به کمک رسانی از جانب این شرکت دارند با آنها برخوردهای نامناسب و مغرضانه ای از سوی کارکنان شرکت گلف اسیست صورت می گیرد که این برخوردها عدم پرداخت و تعویق در رسیدگی به خسارتهای بیمه گذاران ایرانی را به دنبال دارد.

نتیجه این اقدامات شرکت مپفری تحمل بار هزینه های درمانی و حوادث مسافران ایرانی توسط کشورهای اروپایی بوده که این امر باعث نارضایتی برخی از سفارتخانه های این کشورها در تهران شده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► تب فن پیج فیس بوک ، از فرمانده ناجا تا فلور نظری + عکس
تفاهم نامه "طرح خدمت" بانک تات و صادرات اجرایی شد ◄

مطالب مرتبط
بنر