گوگل در مرز ترافیک یک میلیاردی

شنبه ، 4 تیر 1390 ، 17:26

براساس آماری که شرکت کام اسکور، فعال در زمینه پژوهش های بازاریابی اینترنتی برای اولین بار انجام داده است، یک وبسایت توانسته به رکورد یک میلیارد بازدید کننده تنها در یک ماه برسد.

به گزارش بانکی دات آی آر، حدس زدن نام وبسایتی که بتواند چنین رکورد شگفت آوری را بر جای بگذارد، چندان سخت به نظر نمی رسد. بله! کاملا درست حدس زدید: گوگل.

براساس این گزارش بازدید از گوگل در طول یکسال گذشته 8/4% افزایش داشته است.

در این رده بندی بعد از گوگل که بالاترین ترافیک را به خود اختصاص داده است، مایکروسافت و فیس بوک در رده های دوم و سوم هستند.

گوگلی ها باید مدیون مردم هند و آفریقای جنوبی باشند، چرا که افزایش آمار بازدید کنندگان مردم این دو کشور که به ترتیب 14/3% و 13/5% بوده است، نقش مهمی در به دست آمدن این جایگاه برای گوگل داشته است.

کمترین بازدید به چین و کره جنوبی اختصاص دارد و مهمترین دلیل آن هم محدودیت ها و فیلترهایی است که برای این غول جستجوی اینترنتی در این دو کشور در نظر گرفته شده است.

مایکروسافت هم که مقام نایب قهرمانی را در این جدول در اختیار دارد، در ماه می با 905 میلیون بازدید کننده افزایشی 15 درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است.

فیس بوک نیز  با30% افزایش بازدید کننده نسبت به سال گذشته در این جدول سوم است. تعداد بازدید کنندگان این شبکه محبوب اجتماعی به 714 میلیون نفر رسیده است.

مقام چهارم این رده بندی نیز با 689 میلیون بازدید کننده و البته 10% افزایش نسبت به سال گذشته به یاهو اختصاص دارد.

جدول زیر نشان دهنده میزان افزایش تعداد بازدید کنندگان 5 وبسایت برتر دنیاست:

 

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► دلال ها به اینترنت هم رحم نمی کنند
9 روش برای بالا بردن کارایی کسب و کارهای خانگی ◄

مطالب مرتبط
بنر