استخدام بانک مرکزی ایران

دوشنبه ، 2 آبان 1390 ، 11:28

بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران در نظر دارد بخشي از نيروي مورد نياز خود را از طريق آزمون کتبي، مصاحبه و گزينش تامين نمايد

بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران در نظر دارد بخشي از نيروي مورد نياز خود را از طريق آزمون کتبي، مصاحبه و گزينش تامين نمايد
نکات بسيار مهم :

1. از داوطلبان گرامي تقاضا مي شود قبل از شروع ثبت نام تمامي اطلاعيه مربوط به رديف شغلي مورد تقاضاي خود از قبيل شرايط سني ، شرط حداقل معدل کل ، بومي بودن و .... را بطور کامل و به دقت مطالعه نموده و در صورت تطابق شرايط اقدام به ثبت نام نمايند . بديهي است مسئوليت هرگونه مغايرت در ثبت نام و شرايط آگهي که منجر به غيرواجد شدن نفرات خواهد شد بر عهده داوطلبان خواهد بود .

2. از آنجا که وجه واريزي جهت شرکت در آزمون به هيچ عنوان مسترد نخواهد شد ، لذا از داوطلبان گرامي تقاضا مي شود قبل از واريز وجه مورد اشاره شرايط مربوط به رديف شغلي انتخابي خود را به دقت مطالعه و در صورت تطابق تمامي شرايط اقدام به واريز وجه مورد نظر نمايند . بديهي است در غير اين صورت بانک هيچگونه تعهدي در خصوص استرداد مبلغ پرداخت شده نخواهد داشت . 

3.داوطلبان رديف هاي شغلي مقطع فوق ديپلم، ليسانس و فوق ليسانس که محل خدمت آن ها تهران ذکر گرديده، مي بايست يا متولد استان تهران بوده يا حداقل از 5 سال گذشته تا کنون ساکن استان تهران باشند.

4. داوطلبان ساير رديف هاي شغلي که محل خدمت آن ها ساير شهرستان ها تعيين گرديده است و داوطلبان مقطع ديپلم، مي بايست بومي شهر محل خدمت تعيين شده باشند (بومي به کساني اطلاق ميگردد که محل تولد يا اخذ مدرک تحصيلي آنان شهر مورد تقاضا باشد)

5. داوطلبان گرامي در انتخاب رديف شغلي دقت لازم را داشته باشند، زيرا پس  از تکميل ثبت نام، تغيير رديف شغلي انتخابي به هيچ عنوان امکان پذير نخواهد بود.

جهت ثبت نام موارد ذيل مورد نياز مي باشد : 

1. فايل اسکن شده عکس  3×4 تمام رخ جديد با فرمت jpg و حجم کمتر از KB40
2. فايل اسکن شده از مدرک تحصيلي با فرمت jpg و حجم کمتر از KB100
3. فايل اسکن شده از صفحه اول شناسنامه با فرمت jpg وحجم کمتر از KB100
4. فايل اسکن شده از کارت پايان خدمت يا معافيت، پشت و رو در يک صفحه (ويژه داوطلبين مرد) با فرمت jpg و حجم کمتر از KB100
5. تهيه فيش واريزي به مبلغ 80.000 ريال به حساب شماره (20/10154) به نام اداره کارگزيني بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران (قابل پرداخت در کليه شعب بانک ملي ايران در سراسر کشور)
توجه : ثبت نام با عکس هاي ناواضح يا گرفته شده با موبايل به هيچ عنوان تائيد نخواهد شد

لیست مشاغل

اطلاعات کامل

ثبت نام

شما هم میتوانید آگهی های استان خودتان را به بانکی معرفی نمایید

رزومه ها ی بانکی دات آی آر:

ارسال رزومه های کاربران سایت بانکی ، یکی از خدمات بسته ی طلایی استخدام است ، که در آن رزومه های کاربران سایت بانکی ، برای شرکت های معتبر و برخی بانک ها و موسسات ارسال می شود.

شما هم می توانید به عنوان یکی از کاربران سایت بانکی ، رزومه ی خود را در سایت ثبت کنید.

سایت بانکی برای چه بانکها و شرکتهایی رزومه ارسال نموده است ؟

برای ثبت رزومه ی خود در بانکی کلیک کنید

بسته طلایی استخدام بانکی چیست ؟

***آخرین اخبار سیستم آموزش عالی کشور را اینجا ببینید***

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► استخدام کارشناسان عمران،کامپیوتر،برق و مکانیک در دانشگاه تهران مرکز(تا 25 آبان 90)
استخدام مهندس پزشکی در 8 شهر ایران(فعلا بدون مهلت) ◄

مطالب مرتبط
بنر