فرماندهي انتظامي استان فارس استخدام مي کند

سه شنبه ، 5 ارديبهشت 1391 ، 09:46

 

فرماندهي انتظامي استان فارس استخدام مي کند

رئیس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی فارس گفت: نیروی انتظامی استان فارس جهت تکمیل کادر افسری در رشته های دانشگاهی مورد نیاز از بین فارغ التحصیلان کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا جهت رسته های مختلف ناجا استخدام می کند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمدباقر دهقان” اظهار کرد: ثبت نام اولین مرحله استخدامی افسری استان فارس از تاریخ ۲/۲/۹۱ لغایت ۱۲/۲/۹۱ صورت می گیرد و در تاریخ ۱۴/۲/۹۱ کارت ورود به جلسه توزیع و ساعت ۸ صبح جمعه مورخه ۱۵/۲/۹۱ آزمون برگزار می شود و نتیجه آزمون نیز روز یکشنبه ۱۷/۲/۹۱ در مرکز گزینش فرماندهی انتظامی استان فارس اعلام می شود.

وی در خصوص مدارک لازم جهت ثبت نام اولیه خاطر نشان کرد: اصل شناسنامه و کارت ملی، اصل گواهینامه رانندگی، اصل مدرک تحصیلی یا گواهی موقت با معدل حداقل ۱۳ به بالا در کلیه مقاطع قید شده، دو قطعه عکس ۴*۳ جدید، اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیر پزشکی و یا برگ اعزام به خدمت بدون مهر غیبت که ۴ ماه به اعزام آن مانده باشد و مشخص بودن گروه خونی و کدپستی از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام است.

ایشان اضافه کرد: حداکثر سن جهت دارندگان مدرک کاردانی ۲۵ سال، کارشناسی ۲۷ سال، کارشناسی ارشد ۲۸ سال و دکترا ۳۰ سال می باشد و در صورت انجام خدمت دوره ضرورت ۲ سال به حداکثر سن اضافه می شود و در صورت عضویت فعال بسیج بیشتر از یک سال یا فرزندان شهدا و بستگان درجه یک خانواده شهید وایثارگر و فرزندان نیروهای مسلح و بازنشستگان در معدل یک نمره و قد ۵ سانتی متر (۱۶۵) کمتر در نظر گرفته می شود .

رئیس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به این که کلیه داوطلبان می بایست بومی استان فارس باشند گفت: زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، معارف اسلامی، مبانی رایانه، معلومات عمومی، هوش و استعداد تحصیلی و دانستنی های انتظامی از منابع آزمون است .

سرهنگ دهقان در خصوص نحوه ثبت نام و محل آن افزود: ثبت نام به صورت حضوری در مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی فارس به آدرس: بلوار سلمان فارسی – خ سفر – میدان سفر روبروی ترمینال کاراندیش می باشد و تلفن گویای ۰۷۱۱۲۱۸۲۷۲۳ و تلفن های ۲۱۸۲۷۰۱ و ۰۷۱۱۲۱۸۲۷۱۸ آماده پاسخگویی به سؤالات داوطلبان است.

.

رزومه ها ی بانکی دات آی آر:

ارسال رزومه های کاربران سایت بانکی ، یکی از خدمات بسته ی طلایی استخدام است ، که در آن رزومه های کاربران سایت بانکی ، برای شرکت های معتبر و برخی بانک ها و موسسات ارسال می شود.

شما هم می توانید به عنوان یکی از کاربران سایت بانکی ، رزومه ی خود را در سایت ثبت کنید.

سایت بانکی برای چه بانکها و شرکتهایی رزومه ارسال نموده است ؟

برای ثبت رزومه ی خود در بانکی کلیک کنید

بسته طلایی استخدام بانکی چیست ؟

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► استخدام شركت خاورزمين سيستم كيش با فعاليت كامپيوتر ، فن آوري اطلاعات واقع در تهران
استخدام شرکت ایده گستر در تهران ◄

مطالب مرتبط
بنر