اطلاعاتی راجع به طرح صبای بانک اقتصاد نوین

سه شنبه ، 26 فروردين 1399 ، 09:01

قبل از

اول ب بسم الله با توجه به مطالعه کامل شرایط این طرح توسط سایت وام چی، باید بگوییم که این طرح برای چه افرادی بهتر است استفاده شود. همیشه تبلیغات باعث جذب اولیه هر مخاطبی و گاهی هم همین تبلیغات باعث انتخابی نادرست می شود. اما با توجه به این که کار ما تخصصی، فعالیت در زمینه بانکی است لازم دیدیم این تذکر را قبلش بدهیم.

خوبی طرح

این طرح برای شما تا ۳۶ ماه زمان باز پرداخت دارد. مدت زمان کارکرد و افتتاح حساب هم از دو ماه تا نهایت چهار ماه تعریف شده است که زمان کمتری نسبت به بانک های دیگر است. شما زودتر به وام مورد نظرتان خواهید رسید. مبلغ و سقف تسهیلات هم برای فردی که در حرفه ایی مشغول به کار است و می خواهد کاسبی اش را ارتقا دهد مبلغ قابل توجهی می باشد.

سبه

این یک امتیاز است که شما دستگاه کارتخوان بانک اقتصاد نوین را بگیرید و با آن تراکنش مالی انجام دهید و بانک هم به ضمانت همین فعالیت اقتصادیتان به شما وام بدهد.

برای چه کسی ؟

این طرح با توجه به سقف تسهیلاتی که ارائه می دهد، مبلغ آن تا دویست میلیون یا همان دویست میلیارد ریال است. با توجه به  شرایط معدل میانگین افرادی که مشتری بانک هستند و حساب دارند پرداخت می شود. این طرح برای  آن دسته از سپرده گذاران حقیقی که مبلغ نقدینگیشان بیشتر از پس اندازشان است، پذیرندگان پایانه‌های فروش فروشگاهی متصل به سپرده‌های بانک اقتصادنوین، شرکت‌ها و موسسات جهت اعطای تسهیلات به کارمندان خود، اصناف، کسبه و صاحبان کسب و کارهای کوچک، پزشکان و داروسازان جهت تجهیز مطب و افرادی که دنبال کمک هزینه خرید خانه هستند مناسب می باشد.

چرا

چرا تفکیک کردیم؟ با توجه به شرایط زندگی های امروز فردی با شرایط معمولی نمی تواند نود میلیون در حسابش بلوکه کند تا وام دویست میلیونی دریافت کند و ماهی یک  تا دو میلیون و اندی هم وام بدهد. پس این طرح بیشتر کمکی به صاحبان سرمایه های در گردش در بازار است.

انواع

طرح صبا بانک اقتصاد نوین به چهار دسته تقسیم می شود. در هر چهار دسته طرح شرایط کامل توضیح داده شده است و با توجه یه دسته بندی که انجام گرفته هر مشتری در طرح مورد نظر و منطبق با شرایطش می تواند تسهیلات دریافت کند.

نوع سپرده

بانک اقتصاد نوین روی سپرده های کوتاه‌مدت و قرض‌الحسنه جاری (که قبلاَ در مطالب پیشین در مورد این نوع حساب ها و مزایای آن کامل صحبت کردیم.) این وام را قرارداده است.

طرح یک و دو صبا

طرح صبا ۱، ویژه صاحبان سپرده‌های کوتاه‌مدت عادی و طرح صبا ۲، ویژه صاحبان سپرده قرض‌الحسنه جاری است. هر دوتای این طرح شامل مشتریان عمومی با نرخ ۱۸ درصد به صورت مرابحه ای می باشد.

طرح صبا سه و چهار

این طرح ویژه پذیرندگان می باشد. بر اساس معدل موجودی سپرده متصل به دستگاه POS خود در دوره زمانی دلخواه (۲، ۳، ۴ ماهه) از یکی از تسهیلات ویژه زیر می توانند استفاده کنند:

o    دریافت تسهیلات اقساطی با نرخ ترجیحی ۱۵ درصد تا سقف ۱۴۰ درصد معدل موجودی تا ۲ میلیارد ریال

o    دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه تا ۷۰ درصد معدل موجودی تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال

سقف

نهایت سقف این تسهیلات دویست میلیون تومان است و سود آن هم در منابعی چهار در صد  در طرحی که به صاحبان سرمایه و دارای دستگاه کارت خوان هستند ذکر شده است؛ اما وام چی هر چه در سایت رسمی بانک و طرح صبا بررسی کرد با این عدد مواجه نشد و در هر دو طرح حداقل سود دریافتی ۱۵ تا ۱۸ درصد عنوان شده بود.

کارتی به نام صبا

بانک اقتصادنوین با ارائه کارت اعتباری با شرایط ویژه بر آن است به پاس همراهی شما مشتریان گرامی، امکان بهره‌مندی از کارت‌بانکی با اعتبار مورد نیاز و شرایطی آسان را فراهم کند. در این طرح، شما می‌توانید بر اساس معدل موجودی سپرده خود در دوره زمانی دو تا چهار ماهه، کارت اعتباری غیرگردان تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و با نرخ سود ۱۸ درصد دریافت کنید..

► هر آنچه از طرح ملی مسکن باید بدانید
بانک کشاورزی و طرح های تسهیلاتی اش ◄

مطالب مرتبط
بنر