شرایط تسهیلات بانک پاسارگاد

دوشنبه ، 31 شهریور 1399 ، 15:55

اول

با مطالعه ایی که در فعالیت های بانک پاسارگاد کردیم اول در آغاز کلام، حرف از تسهیلات برای تولید می زنیم. وام بانک پاسارگاد با هدف کمک به رشد و شکوفایی صنایع داخلی و چرخه اقتصاد کشور عزیزمان بسته حمایتی ویژه خدمات بانکی را به فعالان در این زمینه ارائه می‌ کند. این بسته شامل موارد زیر می باشد :

o اعطای تسهیلات ارزان قیمت

o گشایش اعتبار اسنادی داخلی

o صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی

ارزان

مشتریان بانک متناسب با ضریب امتیازشان در بانک و با حداقل مانده روزانه یک میلیون ریال در حساب های جاری و کوتاه مدت خود می توانند از این تسهیلات برخوردار شوند. به هر یک میلیون ریال در حساب های جاری یا کوتاه مدت مشتری روزانه یک امتیاز تعلق می گیرد. نرخ این تسهیلات ۹ الی ۱۸ درصد برای حساب های جاری، ۱۸ درصد برای حساب های کوتاه مدت عادی می باشد. حداقل مبلغ تسهیلات اعطایی برای اشخاص حقیقی ۲۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است.

سود

نرخ سود تسهیلات برای مشتریانی که از طریق حساب‌جاری اقدام به دریافت تسهیلات می‌کنند بین ۹ تا ۱۸ درصد خواهد بود که بر اساس مدت‌زمان معدل‌گیری حساب و تعداد اقساط انتخابی تعیین خواهد شد. مشتریانی که با افتتاح حساب کوتاه‌مدت اقدام به دریافت تسهیلات می‌کنند، نرخ سود تسهیلات ۱۸ درصد محاسبه خواهد شد.با وجود اینکه در طول مدت سرمایه‌گذاری، سود ۱۰ درصدی به‌ حساب مشتری تعلق می‌گیرد.

بازگشت

طبق قوانین و مقررات طرح تسهیلات ارزان، مدت‌زمان بازپرداخت این نوع تسهیلات به انتخاب خود مشتری خواهد بود که به دو صورت سررسید (یکجا و اقساطی) ماهیانه خواهد بود. سقف مدت‌زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات در روش سررسید یکجا، ۱۲ ماه و در روش اقساطی ماهیانه حداکثر ۳۶ ماه خواهد بود. طبق قوانین طرح،  توجه به این نکته هم ضروری است( با افزایش مدت‌زمان بازپرداخت اقساط ماهیانه، نرخ سود تسهیلات نیز افزایش پیدا خواهد کرد.)

شامل

اشخاص حقوقی، صاحبان مشاغل، فعالان اقتصادی، پذیرنـدگان فعـال دستگاه های کارت خوان بانک (دارای مجوز فعالیت)، مخاطبـان اصلـی طــرح تولیدی که توضیح دادیم، هســتند.

سند

اگر تمایل دارید سند ملکی خودتان را به عنوان ضامن برای گرفتن تسهیلات ارائه دهید. بانک پاسارگاد در سه روش زیر با شما توافق داد و بازگشت اقساطی خواهد بست:

وام جعاله(امور تولیدی، بازرگانی و خدماتی)

مشارکت مدنی( امورتولیدی، بازرگانی و خدماتی)

مضاربه(فقط بازرگانی)

► تسهیلات بانک پارسیان را بشناسید
آشنایی با بانک شهر و تسهیلاتش ◄

مطالب مرتبط
بنر