نکسوس 5 معرفی شد و خیلی از شایعات رد شدند!

شنبه ، 11 آبان 1392 ، 11:13

بالاخره روز پنج شنبه هفته گذشته، گوگل به صورت رسمی در یک کنفرانس مطبوعاتی گوشی هوشمند جدیدش که به صورت مشترک با شرکت ال جی ساخته است را معرفی کرد. این گوشی همان نسخه پنج اینچی سری گوشی های نکسوس است.

 

بزرگترین شایعه ای که قبلا بیان شده بود، انتشار سیستم عامل اندروید کیت کت 4.4 به همراه این گوشی همراه بود که در کنفرانس مطبوعاتی گوگل مشخص شد نکسوس 5 واقعا به همراه کیت کت به بازار عرضه می شود.


ولی دوربین این گوشی که به نظر می آمد، 13 مگاپیکسل باشد، یک دوربین 8 مگاپیکسلی است و دوربین جلویی اش هم یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی خواهد بود. از همه جالب تر این است که با اینکه این گوشی نکسوس 5 نام دارد و قاعدتا باید صفحه نمایشش 5 اینچ باشد ولی صفحه نمایش این گوشی 4.98 اینچ است!  طراحی این گوشی دقیقا همان طراحی ساده و البته زیبایی است که قبلا مشاهده کرده بودیم.


پردازنده این گوشی همچون گوشی قبلی ال جی، یعنی G2، یک اسنپ دراگون 800 است و قرار است نکسوس پنج در دو نسخه  16 گیگ (با قیمت 349 دلار) و 32 گیگی (با قیمت 399 دلار)عرضه شود و در کنار آن کاور هایی هم در گوگل پلی برای نکسوس پنج عرضه می شوند که دارای چندین رنگ متفاوت هستند و قیمتی برابر 34 دلار دارند.

این گوشی از دیروز در فروشگاه گوگل پلی بعضی از کشور های اروپایی برای فروش قرار داده شده است و به زودی در آمریکا و آسیا هم عرضه خواهد شد.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► ال جی، صفحه نمایش آی واچ را خواهد ساخت
تابستان 93 با آی فون 6 ◄

مطالب مرتبط
بنر