گوگل و Audi به هم می پیوندند

دوشنبه ، 9 دی 1392 ، 13:37


شرکت گوگل در لحظات آخر سال 2014 از موضوعی پرده برداشته که به شدت باعث شده که طرفداران خود و شرکت ماشین سازی Audi به وجد بیایند. گوگل بیان کرده که در حال همکاری با تیم بخش تجهیزات شرکت ماشین سازی مشهور Audi است و این دو شرکت قصد دارند وسایل جانبی ای برای ماشین های Audi تولید کنند که به سیستم عامل اندروید مجهز باشند.

 

 


اکثر سایت های مشهور دنیای فناوری اطلاعات بیان کرده اند که این پروژه جدید این دو غول باعث می شود که اپل هم زودتر به این فکر بیافتد که تجهیزات ماشین با سیستم عامل iOS تولید کند. البته مشخص است  که گوگل سعی دارد محصولاتی عرضه کند که ماشین ها هم به سوی هوشمند سازی بروند. در چند وقت گذشته، ماشین های بدون سرنشین را از این شرکت دیدیم که هنوز هم مشخص نیست که این محصولات در چه زمانی به بازار عرضه خواهند شد.
البته اپل هم آن قدر کنار ننشسته و در نسخه 7.1 سیستم عامل iOS، یک حالت جدید افزوده که برای هنگام ماشین سواری است. البته در هر صورت این اپلیکیشن نمی توان جایگزین یک سخت افزار کامل و تمام عیار باشد.


بیان شده که ممکن است شرکت گوگل محصول جدیدی که به همراه Audi روی آن کار می کند را در قالب یک پخش کننده روی ماشین های Audi عرضه کند. بیان شده که این پروژه تا انتهای سال 2014 و یا تا اوایل سال 2015 به خط تولید خواهد رسید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► ترکیه و اپل، معامله ای 4 میلیارد دلاری می کنند
بهترین گوشی های سال 2013– قسمت دوم ◄

مطالب مرتبط
بنر