بهترین گوشی های سال 2013– قسمت دوم

يكشنبه ، 8 دی 1392 ، 12:54

 

بهترین گوشی های سال 2013– قسمت اول

در سال گذشته شرکت های بزرگی چون اپل، ال جی، سامسونگ، اچ تی سی و نوکیا گوشی های بسیار خوبی به بازار عرضه کردند. در آستانه سال میلادی 2014، وب سایت تک رادار پس از انجام مطالعات گسترده ای روی گوشی های هوشمند عرضه شده در سال 2013، لیستی از بهترین آنها منتشر کرده است.
05.Moto G:

در سال گذشته یکی از بزرگترین اتفاقاتی که در دنیای گوشی های هوشمند رخ داد این بود که شرکت موتورلا به شرکت گوگل پیوست و توانستند گوشی موفق موتو اکس را تولید کنند. پس از مدتی از زمان عرضه موتو اکس، شرکت موتورولا اعلام کرد که قصد دارد نسخه مینیاتوری موتو اکس را تحت عنوان موتو جی عرضه کند. این گوشی هوشمند که هم اکنون سیستم عامل اندروید کیت کت هم روی آن وجود دارد، فرق بسیار اندکی نسبت به موتو اکس دارد و می توان تفاوت بزرگ این دو گوشی را فقط اندازه صفحه نمایش این دو دانست.
04.iPhone 5s:

 

بزرگترین سورپرایز سال برای طرفداران اپل، عرضه آی فون 5 اس در رنگ طلایی بود. شرکت اپل با اعمال تغییرات بسیاری روی آی فون 5، این نسخه جدید را ساخته است. این گوشی دارای یک پردازنده 64 بیتی است که می توان بوسیله آن قوی ترین بازی ها را اجرا کرد. در کنار رنگ طلایی، رنگ نقره ای و زغالی آی فون 5 اس به بازار عرضه شد.
03.Galaxy S IV:

 


شرکت سامسونگ درنیمه اول سال 2013 از چهارمین کهکشانی خود رونمایی کرد و به همه نشان داد که می تواند در اوج باشد. البته سامسونگ با مشکلات بسیاری برخورد کرد؛ یکی از این مشکلات آتش گرفتن یکی از این گوشی ها بود و از طرفی دیگر کاربراین گلکسی اس 4 به شدت از وضعیت عمر باتری این گوشی ناراضی اند. شرکت سامسونگ در سال آینده پنجمین نسخه گلکسی اس را عرضه خواهد کرد.
02.G2:

مدتی بود که شرکت ال جی سعی داشت تا خود را به اثبات برساند و محصولی به بازار عرضه کند تا بتواند بخش موبایلش را مورد توجه قرار دهد. سری گوشی های جی این شرکت آغازگر این راه بودند اما ال جی با جی 2 به اوج رسید. این گوشی اولین گوشی ای است که دارای رم 2 گیگابایتی است و به نسبت پردازنده قوی و صفحه نمایش 5.2 اینچی اش، مصرف باتری اش بسیار مناسب است. البته بد نیست بدانید که باتری جی 2، 3000 میلی آمپر است.
1.One:

اچ تی سی با این گوشی توانست دوباره خودش را به طرفدارانش ثابت کند و نشان دهد که واقعا نام High Technology ،Company لایق این شرکت است. این گوشی با صفحه نمایش 4.8 اینچ دارای یکی پردازنده قوی گرافیکی است که می توان با آن قوی ترین اپلیکیشن ها را اجرا کرد. این گوشی به نسبت هم ترازانش قیمت بیشتری دارد ولی به خاطر عملکرد قوی اش بسیار مورد توجه واقع شده. وان اولین گوشی اچ تی سی بود که در چهار رنگ قرمز، آبی، سفید و مشکی عرضه شد.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

================

► گوگل و Audi به هم می پیوندند
ایده ای برای صفحه های نمایش که به حقیقت پیوست ◄

مطالب مرتبط
بنر