ال جی آغازگر دنیای تلویزیون های انعطاف پذیر

چهارشنبه ، 18 دی 1392 ، 14:53


شرکت ال جی اخیرا توانست محصولاتی از قبیل گوشی های هوشمند منعطف و تلوزیون های خمیده را وارد بازار کند که هر دو از نوآوری های این شرکت به حساب می آید. البته در روز گذشته شرکت ال جی در اولین روز نماشیگاه سی ای اس همه با رونمایی از محصولی رقیب سامسونگی خود را شوکه کرد. ال جی در روز گذشه از ال.ای.دی ای 77 اینچی رو نمایی کرد که قابل انعطاف است.

 

 


چیزی که تلویزیون OLED منعطف ال‌جی را از هر تلویزیون دیگری در دنیا مستثنی می‌کند این است که انحنای نمایشگر می‌تواند با استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون متناسب با سلیقه بیننده تغییر کند. محدوده انحنا توسط عوامل مهمی سنجیده شده است که بر تجربه مشاهده مانند اندازه نمایشگر و فاصله تماشا تأثیر می‌گذارد. از آنجا که بیننده می‌تواند انحنا را تطبیق دهد، از بهترین تجربه مشاهده نیز می‌تواند لذت ببرد و هر بار آن را مطابق با سلیقه خود تنظیم کند.


ال جی اعلام کرده که این تلویزیون از سیستم عامل اندروید پشتیبانی خواهد کرد. بیان شده که شرکت ال جی حدود ده هزار ساعت روی تست این نمایشگر وقت گذاشته تا هیچ گونه نقص فنی ای در این تلویزیون مشاهده نشود.
این تلویزیون تا روز ده ژانویه در نمایشگاه سی ای اس به نمایش گذاشته خواهد شد. هنوز قیمت و تاریخ مشخصی برای این تلویزیون مشخص نشده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► سونی با تاخیر هدیه سال نو به خریدارانش را اعلام کرد
بالمر یک قدم به بزگترین سهام دار مایکروسافت نزدیک می شود ◄

مطالب مرتبط
بنر