عزیزترین مهمان کنگره جهانی تلفن همراه سال 2014

شنبه ، 5 بهمن 1392 ، 05:29


بالاخره پس از انتشار هزاران شایعه در مورد پنجمین کهکشانی شرکت سامسونگ، در روز گذشته بالاخره مدیران ارشد این شرکت اعلام کردند که در روز 23 فوریه 2014 یعنی یک روز پیش از آغاز به‌ کار کنگره جهانی تلفن همراه در ساعت ۶ بعد از ظهر یک کنفرانس مطبوعاتی در شهر بارسلونا برگزار می‌شود تا گوشی هوشمند گلکسی اس 5، طی آن معرفی شود.

 

 


البته مدیر عامل شرکت سامسونگ بیان کرده بود که این گوشی در ماه مارس معرفی خواهد شد ولی به نظر می آید که نه تنها منتقدان بلکه خود سامسونگ هم دریافته که بهترین زمان برای عرضه این گوشی، زمان برگزاری کنگره جهانی تلفن همراه امسال است.


گفته شده که گلکسی اس 5، صفحه نمایشی 5.2 اینچی دارد و پردازنده اش اسنپدراگونی جدید که 805 نام دارد خواهد بود. این گوشی اولین گوشی ای خواهد بود که 3 گیگ رم دارد. هنوز هیچ پیش بینی ای در مورد دوربین این گوشی صورت نگرفته است ولی به نظر می آید که سامسونگ از این یک مورد هم غافل نشده است. یکی دیگر ار مواردی که همه منتظر آن هستند اسکنر عنبه است که ممکن است با این زمان عرضه بیان شده فقط شاهد همان حسگر اثر انگشت باشیم.


الدار مورتازیان از موبایل ریوییو هم این تاریخ را تایید کرده است و گفته که 23 فوریه به طور حتما گلکسی اس 5 معرفی خواهد شد. مورتازیان، کسی است که زمان معرفی گلکسی اس 4 را پیش بینی کرد و آن پیش بینی اش هم درست از آب در آمد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► تیم کوک از داستان امنیت ملی آمریکا صحبت به میان آورد!
قند و شکر، خوراک گوشی شما می شوند ◄

مطالب مرتبط
بنر