دیروز، بدترین روز اینستاگرامی ها شد

يكشنبه ، 24 فروردين 1393 ، 12:07


در روز گذشته، حدود ساعت 7 دسترسی به پروفایل و عکسها و سایر محتویات از طریق اپلیکیشن اینستاگرام کاملاغیر ممکن شد و این یک مشکل، از طرف سخن گوی اینستاگرام یک مشکل جهانی خوانده شده.

 


البته اینستاگرام پس از سه ساعت دوباره به کار افتاد هر چند هنوز هم اختلالاتی در آن دیده می ‌شود و در بارگذاری شدن عکس ها با سرعت بالای قبل صورت نمی گیرد. در زمان قطعی این اپلیکیشن محبوب وب سایت اینستاگرام نیز کاملا از کار افتاده و یک پیغام جایگزین آن شده بود که تیم اینستاگرام از این مشکل آگاه است و مشغول درست کردن آن هستند.


در همین حال بسیاری از کاربران اینستاگرام در جهان در توییتر از کارافتادن آن را گزارش کرده‌اند و به شدت انتقاد کردند که چرا باید این سرویس به صورت ناگهانی از کار بیافتد.


توییتر اینستاگرام هم فقط اعلام کرد که آن ها مشغول درست کردن یک مشکل در فید عکسها هستند و از صبر کاربران تشکر کرد. اخیرا هم حفره امنیتی ای به نام حفره امنیتی خونریزی قلبی در سطح اینترنت انتشار یافته که به روی همه حساب های کاربری کاربران اینترنت تاثیر می گذارد و پیش از این گفته شده بود که اینستاگرام جزو سایت‌هایی است که حفره امنیتی خونریزی قلبی روی آن تاثیر گذاشته و کاربران آن باید پسوردهای خود را تغییر دهند اما مشخص نیست از کار افتادن امروز اینستاگرام به این مشکل امنیتی مرتبط باشد.


هنوز هم شرکت اینستاگرام دلیل این اختلال را اعلام نکرده است و مشخص نیست که باز مشکلی بوجود آید یا خیر.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► لینکدین و ویژگی مفید جدید آن
AUO با کیفیت ترین صفحه نمایش را به رخ دنیا کشید ◄

مطالب مرتبط
بنر