رابط کاربری هوشمند، برگ برنده ال جی جس 3

پنجشنبه ، 4 ارديبهشت 1393 ، 10:21


پس از موفقیت ال جی در فروش G2 و اثر کردن ارائه ایده‌های نو و جذاب برای کاربران، ال‌جی بار دیگر سعی در نوآوری در گوشی‌های هوشمند خود دارد. در روز گذشته، تصاویری از رابط کاربردی جدید پرچمدار آینده ال‌ جی یعنی G3 منتشر شده است.

 

 

در این تصاویر که توسط منبعی مورد اعتماد در سایت Digitaltrends منتشر شده است، نشان از رابط کاربری واضح و ساده به همراه آیکون‌هایی روشن است که در کنار آن طراحی ویجت هواشناسی با قابلیت ارایه پیشنهاداتی روزانه گزینه جالبی است، قسمت نوتیفیکشن گوشی بسیار خلوت ‌تر شده است و آیکون‌ها دایره‌ای شکل شده‌ اند.


بر اساس شایعات پخش شده در خصوص  G3، این گوشی هوشمند به همراه ابزارهای شخصی سازی پیشرفته‌ای وارد بازار خواهد شد. به طور مثال قابلیت نرم افزاری جدیدی که در این گوشی هوشمند خواهیم دید، بسیار جذاب است. این تلفن هوشمند، به محض شنیدن کلمه “concierge”(به معنای نگهبان یا حافظ) از زبان کاربر خود، به شما پیشنهادهایی را ارایه می‌ دهد، مثلا اینکه ممکن است شما امروز به چتر نیاز داشته باشید، چون پیش‌بینی هواشناسی این را نشان می‌دهد.

 

 

البته شاید این اسم، نام نهایی این تکنولوژی جدید نباشد. این قابلیت سعی می ‌کند تا اطلاعات مختلف را از منابع خبری متفاوت جمع آوری کرده و شما را در استفاده از تلفن همراهتان یاری کند. Concierge بر اساس اطلاعات جمع آوری شده، به شما بهترین پیشنهاد را ارایه می‌کند. این ابزار بیشتر چیزی شبیه به  Google Now است، اما به احتمال زیاد شرکت ال‌جی کاری فراتر از قابلیت‌های اصلی گوگل انجام خواهد داد.

 


تصاویر درز کرده، دقیقا دارای وضوح 1440×2560 پیکسل است که نشان می‌دهد همانطور که در گذشته شایعه شده بود، G3 با صفحه نمایش QHD وارد بازار خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه جی 3 مشخص نشده است و ال جی حتما به صورت حساب شده زمانی مناسب برای عرضه این گوشی تعیین خواهد کرد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► آمازون دنیای گوشی های هوشمند را متحول می کند
فنجان های هوشمند در راه اند! ◄

مطالب مرتبط
بنر