تولید نسخه پیشرفته گلکسی اس5+عکس

پنجشنبه ، 18 ارديبهشت 1393 ، 10:40

 

در روز گذشته خبر هایی از تولید نسخه پیشرفته گلکسی اس5 به گوش رسید؛ نسخه‌ای که به گفته سامسونگ در تعداد محدود عرضه شده و قصدش مبارزه با پرچمدار ال جی، جی 3 است. امروز هم از شرکت اچ تی سی خبرهایی به گوش رسیده که به نظر می آید که این شرکت قصد دارد تا هوشمندی با صفحه نمایش QHD را با نام احتمالی HTC One M8 Prime روانه بازار کند.

 


زمان عرضه احتمالی این مدل هم اواخر تابستان اعلام شده است که مشخصا برای رقابت با آیفون 6 به بازار خواهد آمد. از دیگر مشخصات احتمالی این هوشمند می‌توان به صفحه 5.5 اینچی و پردازنده چهار هسته ای و فوق العاده قدرتمند اسنپدراگون 805 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز برای هر هسته اشاره کرد. ممکت است که شرکت اچ تی سی روی این گوشی USB 3.0 تعبیه کرده و یک رم 3 گیگابایتی نیز روی آن قرار دهد.


شایعاتی در مورد دوربین این گوشی هوشمند انتشار یافته است و انتظار می رود که یک دوربین 18 مگاپیکسلی برای عمق سنجی و یک نوع 5 مگاپیکسلی آلترا پیکسل هم به عنوان دوربین اصلی در نظر گرفته شوند. این‌ها یعنی اچ تی سی وان ام 8 پرایم یک هوشمند دو دوربینه خواهد بود. البته با توجه به 4 مگاپیکسلی بودن ام 8، 5 مگاپیکسلی شدن این نسخه زیاد هم پیشرفت محسوب نمی‌شود. باید گفت که قسمت 18 مگاپیکسلی بودن دوربین دوم به نظر غیر واقعی ترین قسمت این شایعات می آید.


هنوز هیچ کدام از این غول های هوشمند ساز صحبتی از نسخه های پرایم پرچم دار های خود به میان نیاورده اند، ولی به نظر می آید که همه این شرکت ها قصد دارند در برابر آی فون 6 ایستادگی کنند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► ویندوز فون 8.1 همه گیر می شود
دو سوم بازار تبلت‌ها را سیستم عامل اندروید اشغال کرده ◄

مطالب مرتبط
بنر